جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸
سخنگوی فراکسیون قطعه سازان مجلس شورای اسلامی:
عجب شیر پرس- سخنگوی فراکسیون قطعه سازان مجلس گفت: باید مشکل خودروسازان و قطعه سازان را حل کنیم تا این صنعت را نجات دهیم زیرا افراد زیادی در صنعت مشغول به کار هستند و یکی از مهم ترین بخش های ایجاد اشتغال در کشور است.
 به گزارش عجب شیر پرس به نقل از برنا، زهرا ساعی» سخنگوی فراکسیون قطعه سازان مجلس شورای اسلامی در خصوص وضعیت قطعه سازی گفت: باتوجه به نوسانات ارزی که طی ماه های گذشته رخ داد قطعه سازی نیز جز صنعت‌هایی بود که تحت تاثیر این نوسانات قرار گرفت و به همین دلیل این فراکسیون را در مجلس تشکیل دادیم.
وی با بیان اینکه خودروسازان و قطعه سازان با هم تعریف می‌شوند و اگر خودروسازان به مشکل بر بخورند مشکلات آنها به قطعه سازی سرایت پیدا می‌کند، افزود: مطالباتی که قطعه سازان از خودروسازان داشتند باعث شد شرایط برای ادامه فعالیت آنها سخت شود.
ساعی افزود: جلسات متعددی را با خودروسازان بزرگ کشور تشکیل دادیم و طی چند هفته گذشته رییس محترم مجلس نیز با قطعه سازان جلسه‌ای تشکیل دادند، جلسه خوبی بود که پیگیر مشکلات آنها هستیم.
وی بیان کرد:  آذربایجان شرقی نیز یکی از قطب‌های قطعه سازی در کشور است و طبق جلسات متعددی که با قطعه سازان داشتیم و بررسی کردیم، مشکلات زیادی دارند.
سخنگوی فراکسیون قطعه سازی بیان کرد: باید مشکل خودروسازان و قطعه سازان را حل کنیم تا این صنعت را نجات دهیم زیرا افراد زیادی در صنعت مشغول به کار هستند و یکی از مهم‌ترین بخش‌های ایجاد اشتغال در کشور است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: