شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۳۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۴
فرمانده سپاه ناحیه عجب‌شیر خبر داد
عجب شیر ما - فرمانده سپاه عجب‌شیر با اشاره به برگزاری بیش از 60 برنامه در طول هفته بسیج گفت: برنامه‌های هفته بسیج از 29 آبان تا 5 آذر از سوی رده‌های مقاومت بسیج و به صورت محله‌ای و منطقه‌ای انجام می‌شود.

به گزارش عجب شیر ما: صالح رحمتی در گفت‌وگو با فارس،  با تبریک فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: تفکر ناب بسیجی در بر دارنده همه خصایل نیکو، روحیه جهادی، مقاومت و استکبارستیزی، ایثار و از خودگذشتگی و برگرفته از نهضت سرخ حسین و در امتداد عاشورا است.

فرمانده سپاه عجب‌شیر با بیان اینکه از آنجایی که امام(ره) دشمنان انقلاب را به خوبی می‌شناختند فرمان تشکیل ارتش 20 میلیونی بسیج را دادند، افزود: اگر امام(ره) برای تقویت و ماندگاری ارتش پافشاری نمی‌کردند و بسیج و سپاه را تشکیل نمی‌دادند امروز هیچ اثری از انقلاب اسلامی وجود نداشت و در همین زمینه دست قدرت از آستین بسیجیان بیرون آمد.

رحمتی افزود: اگر چتر مدیریت جهادی و روحیه بسیجی که امروز در صنعت هسته‌ای، هوا فضا و دفاعی کشور حاکم است در سایر صنایع و فعالیت‌های جامعه گسترش یابد، دیگر نیازی به نگاه به بیرون نیست.

وی با بیان اینکه آشنایی جوانان و نوجوانان و نسل‌های آینده انقلاب اسلامی با فرهنگ اخلاص، معنویت و بسیج ضرورت دارد، خاطرنشان کرد: در حقیقت می‌توان با میدان دادن به جوانان مومن، انقلابی، متعهد و متخصص سایر عرصه‌ها را به گونه‌ای فعال کنیم تا به مانند قضیه هسته‌ای و دفاعی، نگرانی آمریکایی‌ها و جبهه استکبار را برانگیزد.

فرمانده سپاه عجب شیر با اشاره به برگزاری بیش از 60 برنامه در طول هفته بسیج گفت: برنامه‌های هفته بسیج از 29 آبان تا 5 آذر از سوی رده‌های مقاومت بسیج و به صورت محله‌ای و منطقه‌ای انجام می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری یادواره‌های شهدا، نشست‌های روشنگری و بصیرتی، کارگاه‌های آموزشی اقتصاد مقاومتی و ترویج سبک زندگی اسلامی، برنامه‌های حمایت از جبهه مقاومت و محکومیت آمریکا و اسرائیل، سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران بسیجی، کوهپیمایی و صبحگاه مشترک بسیجیان، بخشی از مهم‌ترین برنامه‌ها در گرامیداشت هفته بسیج عجب‌شیر است.

رحمتی با بیان اینکه گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی و ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه به پایان رسیده و اکنون فرصت عمل است، تاکید کرد: لازم است تا همه مسئولان قدم موثر و کارآمدی را در راستای شکوفایی اقتصادی کشور بردارند، همچنین هفته بسیج فرصت مغتنمی برای تبیین رشادت‌ها، دلاورمردی‌ها و عمق فرهنگ بسیجی است.

برچسب ها: عجب شیر ، بسیج ، صالح رحمتی
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: