شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: ۳۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳
پیرموذن تاکید کرد:
عجب شیر ما - نماینده مردم اردبیل در مجلس در یادداشتی بر تسریع در تصویب لایحه شفاف سازی منابع مالی نامزدهای انتخاباتی تاکید کرد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از خبرگزاری خانه ملت، کمال الدین پیرموذن  در یادداشتی بر ضرورت تسریع درتصویب لایحه شفاف سازی منابع مالی نامزدهای انتخاباتی تاکید کرد.

متن یاداشت به شرح زیر است:

مردم بزرگ و باوفای ایران، برباور خویش به راستی گفتار و درستی کردار ما نمایندگان ملت درمجلس پای فشردند اینک نوبت ماست با تسریع درتصویب لایحه شفاف سازی منابع مالی نامزدهای انتخاباتی به پیمانی که باانان بسته ایم در عمل وفاداری کنیم .

تاخیر درطرح این لایحه درمجلس وخدای نکرده عدم تصویب آن بی تردید مجلس را درموضع اتهام قرار می دهد و باورسوزیها لطمات فراوانی به اعتماد و سرمایه ارزشمند اجتماعی وارد می کند.

باتصویب این لایحه بساط حضور وبروز پولهای کثیف در امورات کشورجمع شده وعرصه های خدمتی کشور از سودجویان ظاهربین ومسولان دنیاطلب و وکلای خودفروخته و اعضای شوراهای وامدار پاک گشته وزمینه برای فعالیت سالم ریاست جمهوری، نمایندگی مجلس و عضویت در شوراهای شهرها فراهم می گردد. همه قدرت انقلاب اسلامی در حمایت مردم از آن نهفته است و هراقدام نامشروع وغیرقانونی صاحب منصبان که به شکاف میان نظام و مردم بینجامد ضربه به انقلاب اسلامی است.

برچسب ها: اردبیل ، پیرموذن
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: