يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 12 2024
کد خبر: ۳۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸
مدیرعامل سازمان بازنشستگی کشور خبر داد:
عجب شیر ما - مدیرعامل سازمان بازنشستگی کشور از پیگیری اجرای ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری با هدف تجمیع ارائه خدمات خبر داد و گفت: در این ارتباط اصلاح ساختار بیمه تکمیلی فرآیندهای ارائه خدمات، مدیریت منابع و کنترل هزینه‌ها، الکترونیکی کردن فرآیندها حمایت ویژه از بیماران و طرح بیمه اکمل در دستور کار قرار دارد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، جمشید تقی‌زاده در سفر استانی به تبریز که همزمان با دهه مبارک فجر صورت گرفت در بازدید از مجموعه توانمندی‌های نیروگاه حرارتی تبریز، اظهار کرد: شفاف‌سازی موجب افزایش امید و بالا بردن سطح تاب آوری جامعه است.

تقی زاده انقلاب اسلامی را یکی از دگرگونی‌های قرن بیستم برشمرد و گفت: آتش این انقلاب از دل مفاهیم و آموزه‌های دینی شعله‌ور شد.

وی با اشاره به  حضور و بسیج اقشار مختلف مردم اعم از مرفه‌ترین تا فقیرترین در اعتصابات سراسری دوران انقلاب، تصریح کرد: اسلام خواهی و اتحاد مردم به عنوان دو عامل اثرگذار نقش مهمی در پیروزی انقلاب داشت.


تقی‌زاده در بخش دیگری به اهمیت مطالبات شرکای اجتماعی از دیدگاه آقای شریعتمداری، وزیر کار، پرداخت و افزود: نهاد دولت در کشوری موفق عمل کرده است که راه گفتمان و تعامل حاکمیت و مردم را باز کرده است.

وی اضافه کرد: دولت دوازدهم به خصوص شخصیتی مانند آقای شریعتمداری گفتگوی اجتماعی با بخش‌های مختلف جوانگرایی،شفافیت، شایسته سالاری و گفتگوی مداوم با مردم در کنار تعامل با مجلس و سایر نهادهای حساس را در دستور کار قرار داده است.

مدیر عامل سازمان صندوق بازنشستگی کشور با اشاره به بخشی از دستاوردهای صندوق بازنشستگی در طول چهل سال انقلاب، توضیح داد: طراحی قالب جدید سایت صندوق، تشکیل شورای مختلف ارتباطات با شرکت‌ها و استان‌ها، گرفتن جایزه تعالی منابع انسانی، خروج کفش ملی از زیان‌دهی، افزایش تولید آپادانا سرام، راه‌اندازی شوراهای مشورت‌های کانون‌ها، راه‌اندازی نظام پیشنهادات، برگزاری نشست‌های تخصصی و آموزشی پرداخت حقوق بازنشستگان پیش از هر ماه و نیز سفرهایی استانی متعدد برای رسیدگی به امور بازنشستگان از مهم‌ترین دستاورد‌های صندوق است.

وی از اقدامات اساسی برای اصلاح و تقویت بیمه تکمیلی درمان خبر داد و گفت: علاوه بر سقف تعهدات در قرارداد امسال به صورت ویژه از بیماران حمایت کرده‌ایم.


 تقی‌زاده همچنین از پیگیری اجرای ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری با هدف تجمیع ارائه خدمات خبر داد و افزود: در این ارتباط اصلاح ساختار بیمه تکمیلی فرآیندهای ارائه خدمات، مدیریت منابع و کنترل هزینه‌ها، الکترونیکی کردن  فرآیندها حمایت ویژه از بیماران و طرح بیمه اکمل در دستور کار قرار دارد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: