جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:
عجب شیر ما - سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی، بر لزوم تشریح دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی برای اقشار جوان جامعه تاکید کرد.
 به گزارش عجب شیر ما به نقل از مهر، علیار راستگو با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: به جهت این‌که در جشن چهل‌سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سهیم باشیم در ایام‌الله دهه فجر در شهرستان‌ها حضور می‌یابیم، هم این جشن بزرگ را به مردم تبریک  می گوییم و هم به همکاران که برای آماده‌سازی پروژه‌های عمرانی و خدماتی زحمت کشیده‌اند، خسته نباشید عرض کنیم.

وی افزود: مسئولان وظیفه دارند تا همواره پیام انقلاب اسلامی را به مردم به ویژه نسل‌های جوان جامعه برسانند و در کنار آنها بوده و دهه فجر را با همدیگر جشن بگیرند در حالی که بیش از ۵۰ درصد جمعیت کشور را جوانان تشکیل می‌دهند و لازم است تا دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای قشر جوان تبیین کنیم.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: پروژه‌هایی که در طول دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد کمترین کاری است که می‌توان برای مردم انجام داد به طوری که دولت در این طول چهل‌سال گذشته همواره سعی داشته تا خدمتگزار مردم باشد.

راستگو، افتتاح پروژه‌های زیرساختی گردشگری در شهرستان اهر را زمینه‌سازی برای رونق صنعت گردشگری این منطقه دانست و گفت: بهره‌برداری از ۵ طرح بوم‌گردی در روستای مصطفی‌چایی شهرستان اهر می‌تواند در رشد و شکوفایی و جذب گردشگران نقش موثری داشته باشد.

وی از افتتاح ۲۰۰۰ پروژه عمرانی، خدماتی و زیربنایی همزمان با دهه فجر در آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: در طول دهه فجر ۲ هزار پروژه عمرانی، خدماتی و زیربنایی در استان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و تاکنون بخشی از آن افتتاح و مابقی تا پایان دهه فجر در شهرستان‌ها افتتاح می‌شود.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم حضور مسئولان در جمع مردم و تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید و خاطرنشان کرد: در برخی از مراسم و برنامه ها مسئولان کشوری و در اکثر برنامه‌های دهه فجر مسئولان استانی حضور می‌یابند و این حضورها همواره باید توام با تبیین و تشریح دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی باشد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: