پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۳۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی :
عجب شیر ما - نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: تعدادی از کارخانه‌های استان با ظرفیت پایین فعالیت می‌کنند و باید مشکلات آن‌ها حل شود.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی ظهر امروز پنج شنبه در دیدار رئیس مجلس با وی گفت: آذربایجان شرقی یکی از استان‌های مهم کشور بوده و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالایی دارد.

وی سپس با تاکید بر اینکه مردم استان با روحیه ایستادگی و مقاومت در تمامی برنامه‌های انقلابی حضور فعال دارند، ادامه داد: جشنواره‌های فرهنگی سپاه پاسداران نیز در تبریز برگزار می‌شود.

آل هاشم با اشاره به اینکه مردم استان همواره مشکلات را تحمل کرده اند، ابراز داشت: مردم در مسائل سال گذشته و جریانات امسال هرگز دشمن را همراهی نکردند، ولی گلایه‌هایی از برخی ادارات و نهاد‌ها دارند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه برخی از واحد‌های تولیدی استان مشکلاتی دارند، گفت: تعدادی از کارخانه‌های استان با ظرفیت پایین فعالیت می‌کنند و باید مشکلات آن‌ها حل شده و زمینه ایجاد اشتغال در استان فراهم شود.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی به مشکلات کارخانه ماشین سازی تبریز نیز اشاره کرد و گفت: وضعیت کارخانه ماشین سازی نگران کننده است. واگذاری این مجموعه به درستی به بخش خصوصی انجام نشد.

وی با تاکید بر اینکه باید در واگذاری واحد‌های تولیدی به بخش خصوصی دقت کرد، گفت: خریدار مجموعه بزرگ ماشین سازی هم اکنون در زندان به سر می‌برد و برای پرداخت حقوق کارگران این مجموعه بخشی از اموال فروخته شده است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: