سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 14 2024
کد خبر: ۳۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی اعلام کرد:
عجب شیر ما - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی از ساماندهی صنایع فعال متالوژی در سطح استان خبر داد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جهانگیری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی در جلسه‌ای با اعضا هیئت‌مدیره انجمن صنایع همگن متالوژی استان گفت: برگزاری جلسه با اعضاء هیئت‌مدیره‌های انجمن‌های تخصصی را در دستور کار قرار داده‌ایم تا بتوانیم با همراهی و همفکری با بازیگران اصلی صنعت و تولید نسبت به رفع مشکلات پیش رو تصمیمات منطقی اتخاذ کنیم.

وی ادامه داد: باید با احصا مشکلات، روش حل مسئله دقیق را نسبت به هر مشکل شناسایی کنیم تا بتوانیم با کمترین هزینه و در کمترین زمان نسبت به بهبود وضعیت موجود اقدام کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی افزود: صنعت متالوژی در استان نیازمند ساماندهی است ازاین‌رو باید بتوانیم حلقه مفقوده زنجیره ارزش‌افزوده این صنعت را شناسایی و نسبت به رفع مشکل قدم برداریم.

وی هماهنگی و همراهی تمامی فعالان این صنعت به‌منظور ساماندهی منطقی و اصولی آن را ضروری دانست و گفت:تشکیل زنجیره‌های تولید می‌تواند به تولید ثروت در این صنعت کمک کند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: