سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 14 2024
کد خبر: ۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری:
عجب شیر ما - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به روند توسعه اقتصادی کشور، اظهار کرد: دستگاه‌های استان، باید همدل و در کنار هم باشند تا آذربایجان ‌شرقی در این مسیر پیشتاز باشد.


به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایسنا، احمد محمدزاده در نشست ستاد هماهنگی تجارت فرامرزی استان، تصریح کرد: مصوبات ستاد برای وظایف محوله به دستگاه‌ها، باید به صورت جدی توسط دبیرخانه ستاد پیگیری شده و تا زمانی که مصوبات به نتیجه نرسیده از دستور کار خارج نشود.

وی با اشاره به بحث نظارت بر قاچاق فرآورده‌های نفتی در مناطق مرزی، اظهار کرد: نیروهای امنیتی استان در هر زمانی قادر به کنترل مرزها بودند و آسایش و امنیتی که امروز برقرار شده، حاصل تلاش شبانه‌روزی این عزیزان است.

محمدزاده ادامه داد: با توجه به این که تردد مسافر و خودروهای ترانزیتی در مناطق مرزی به صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود، دستگاه‌های نظارتی باید نظارت‌های خود را بیش از پیش گسترش دهند.

نوروزی، ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک تبریز نیز در این نشست گفت: ستاد هماهنگی تجارت فرامرزی استان برای ایجاد تحرک اقتصادی، رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری و بهبود فضای کسب و کار، اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و به منظور ساده و هماهنگ‌سازی تشریفات گمرکی با رویکرد رونق، تسهیل و حمایت ویژه از صادرات در گمرکات استان، تشکیل شده است.

در ادامه این نشست مصوبات نشست پیشین این ستاد پیگیری شده و همچنین دستگاه‌های حاضر گزارشی از عملکرد خود ارایه کردند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: