دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز:
عجب شیر ما - معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز گفت: رضایت شهروندان مبنای سنجش موفقیت در اجرای پروژه های عمرانی شهرداری این شهر است.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، محبوب عبداله پور افزود: درهمین راستا اجرای پروژه های هدفمند برای رفع نیازهای شهروندان در دستور کار قرار دارد.
شهردار منطقه 2 تبریز گفت: طرح شبدری ائل گلی دارای 90 درصد پیشرفت فیزیکی است.
'عباس عادلی شهیر' افزود: عملیات بتن ریزی و آسفالت ریزی محل تلاقی این پروژه با اتوبان شهید کسائی و عملیات آسفالت رمپ شمال شرقی طرح شبدری ائل گلی به اتمام رسیده و این عملیات در باند ورودی این کهن شهر از انتهای ائل گلی و از دهانه پل تا ایستگاه قطار شهری رو به اتمام است.
وی گفت: عملیات تامین روشنائی، نماسازی و جدول گذاری این طرح نیز در زمان حاضر در حال انجام است.
براساس این گزارش ، رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریزگفت: توسعه فضای سبز شهر تبریز درسال آینده ازاولویت های کاری شهرداری تبریز به شمار می رود و این موضوع در بودجه نیز مورد برنامه ریزی قرارگرفته است.
سعید محدث افزود: در سال های 93 و 94 شهرداری تبریز گام های بزرگی برای توسعه فضای سبز برداشت که از آن جمله می توان به جنگل کاری های ' عون بن علی' و ' ارپادرسی' و ' عباس میرزا' اشاره کرد.
وی گفت: آغاز بدنه سازی شهید کسایی و پاسداران در سال جاری موقعیت مناسبی را برای افزایش جنگل کاری در سال آینده ایجاد می کند.
شهردار منطقه 6 تبریز گفت: برخی از مشکلات اهالی شهرک صیاد شیرازی که مرتبط با فعالیت های شهرداری است، مرتفع می شود.
سیاوش مکانی در بازدید از مجتمع مسکونی شهید هوشنگ ثانی فام و شهرک صیاد شیرازی درغرب تبریزافزود: مواردی مانند مشکل روشنایی یا دیگر خدمات زیربنایی مربوط به سایر ارگان ها مربوط می شود اما شهرداری در حوزه ی خدماتی مانند آسفالت مسیر، فضای سبز، زیباسازی، ساماندهی و نصب تابلوهای راهنما اقدامات لازم را به عمل خواهد آورد.
برچسب ها: پروژه ، عمرانی
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: