جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۳۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
عجب شیر ما - مدیرعامل شرکت ملی مس ایران تکمیل زنجیره تولید مس در ورزقان را  تا سال ۱۴۰۰ خواستار شد و گفت: برای اجرای طرح‌های توسعه مجتمع مس سونگون، جوانب زیست محیطی آن لحاظ شده و هیچ گونه نگرانی از این جهت ندارد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، محمدرضا بنی‌اسدی‌راد در مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت مس آذربایجان که در محل مجتمع مس سونگون ورزقان برگزار شد با اشاره به اینکه در برهه کنونی جمهوری اسلامی با تحریم‌های ظالمانه‌ای از سوی استکبار جهانی مواجه شده است اظهار داشت: راه حل غلبه بر تحریم‌ها استفاده درست و حداکثری از منابع موجود است.
وی با بیان اینکه معتقدم با توانی که مدیرعامل جدید شرکت مس آذربایجان دارد، مس سونگون می‌تواند اعتبارات لازم را از شرکت ملی مس ایران جذب کند افزود: در این صورت اجرای فاز 3 معدن مس سونگون ورزقان فاز 1 کارخانه ذوب این مجتمع با ظرفیت تولید صد هزار تن مس تا سال 1400 راه‌اندازی می‌شود تا خواسته دیرین مردم آذربایجان و شهرستان ورزقان محقق شود.
مدیرعامل شرکت ملی مس ایران تکمیل زنجیره تولید مس در ورزقان را  تا سال 1400 از مدیرعامل جدید شرکت مس آذربایجان خواستار شد و افزود: برای اجرای طرح‌های توسعه مجتمع مس سونگون، جوانب زیست محیطی آن لحاظ شده و هیچ گونه نگرانی از این جهت ندارد.
وی تاکید کرد: مس سونگون ورزقان نگین آذربایجان و افتخار برای مردمان این منطقه از کشور عزیزمان است.
بنی اسدی راد حمایت مسئولین استانی و شهرستانی از مدیرعامل جدید شرکت مس آذربایجان را خواستار شد و گفت: نماینده مردم شهرستان به صورت شبانه روز پیگیر مسائل شهرستان به ویژه در حوزه مس است که بر خود لازم می‌دانم به مردم غیور ورزقان برای انتخاب چنین نماینده‌ای تبریک بگویم.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: