جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶
بازیکنان آذربایجانی سیاه‌جامگان باعث رنجش هواداران نشوند
عجب شیر ما - بازیکن تیم تراکتورسازی گفت: بازیکنان آذربایجانی تیم حریف نیز از صمیم قلب تراکتورسازی را دوست دارند و مطمئناً در این دیدار نیز حرکتی انجام نمی‌دهند که باعث رنجش هواداران این تیم شود.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، سعید آقایی درباره شرایط تیمش اظهار داشت: تمرینات بسیار سفت و سختی را در چند روز گذشته برای دیدار مقابل سیاه‌جامگان داشت اما تیم ما پیش از تعطیلات شرایط بسیار خوبی داشت و در کنار کسب نتایجی ایده آل، بازی‌ها و نمایش‌های فوق‌العاده‌ای را از خود به نمایش می‌گذاشت.

وی افزود: تعطیلاتی که در روند برگزاری رقابت‌های لیگ برتر ایجاد شد تا زیادی می‌تواند به ضرر تیم ما تمام شود اما تیم ما می‌تواند با به‌دست آوردن 3 امتیاز دیدار مقابل سیاه‌جامگان، دوباره به روند گذشته خود برگردد.

بازیکن تیم تراکتورسازی با اشاره به دیدار آینده این تیم مقابل سیاه‌جامگان، خاطرنشان کرد: سیاه جامگان در حال حاضر با تغییراتی که در رأس کادر فنی خود به وجود آورده، مطمئناً در این مدت تمرینات بسیار خوبی را نیز پشت سر گذشته است که بتواند در دیدار مقابل ما، حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی تصریح کرد: کادر فنی در روزهای آینده بازی‌های این تیم را آنالیز کرده و نقاط ضعف و قوت آنان را شناسایی می‌کند اما در دیدار مقابل سیاه‌جامگان، ما باید 3 امتیاز را مال خود کنیم تا بتوانیم علاوه بر شاد کردن دل هوادارانمان، به شرایط خود در جدول رده‌بندی نیز سروسامان بدهیم.

آقایی در مورد حضور برخی از بازیکنان سابق تیم تراکتورسازی، در تیم سیاه‌جامگان گفت: اکثر بازیکنان تیم سیاه‌جامگان سابقه بازی در تیم‌های آذربایجان را دارند و قطعاً در این دیدار نیز نهایت تلاش خود را به‌کار می‌برند تا بهترین نمایش خود را مقابل تیم سابق خود، ارائه دهند.

وی تأکید کرد: بازیکنان آذربایجانی تیم حریف نیز از صمیم قلب تراکتورسازی را دوست دارند و مطمئناً در این دیدار نیز حرکتی انجام نمی‌دهند که باعث رنجش هواداران این تیم شود.

بازیکن تیم تراکتورسازی درباره اتمام خدمت سربازی‌اش و مشکلات مالی این تیم گفت: ما جمعه بازی حساسی پیش رو داریم و در حال حاضر نباید راجع به مسائل مالی صحبت کنیم اما این مشکلات در تیم وجود دارد و بسیار هم آزاردهنده هستند.

وی خاطرنشان کرد: سربازی من در حال حاضر به اتمام رسیده است و تا نیم فصل در اختیار باشگاه تراکتورسازی هستم اما برای نیم‌فصل دوم هنوز هیچ تصمیمی نگرفته‌ام و امیدوارم با حل مشکلاتم، در تراکتورسازی ماندگار شوم.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: