شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: ۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶
با دستگیری 47 قاچاقچی صورت گرفت
عجب شیر ما - فرمانده انتظامی شهرستان مراغه آذربایجان‌شرقی از دستگیری 47 قاچاقچی مواد مخدر و کشف 54 کیلو و 300 گرم انواع مواد مخدر در 20 روز گذشته خبر داد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، سهراب رحیم‌زاده اظهار داشت: برای مبارزه با سوداگران مرگ و به دنبال اطلاعات به‌دست آمده، ماموران از فعالیت چند قاچاقچی مواد مخدر در سطح شهرستان مطلع شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم، محل‌های مورد نظر را به طور نامحسوس تحت کنترل و مراقبت قرار داده و خودروهای قاچاقچیان را شناسایی و آنها را توقیف کردند.

سرهنگ رحیم‌زاده با اعلام اینکه در این رابطه 47 نفر از قاچاقچیان و خرده‌فروشان دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: ماموران در سه عملیات متفاوت مقدار 54 کیلو و 300 گرم انواع مواد مخدر را که به شیوه ماهرانه‌ای در چهار خودرو جاسازی شده بود، کشف کردند.

وی  افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با  موارد مشکوک یا فروشندگان مواد مخدر، با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفته و موضوع را به پلیس گزارش کنند تا نسبت به دستگیری مجرمان و پاکسازی محل اقدام شود.


برچسب ها: مواد مخدر ، کشف
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: