جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۳۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳
عجب شیر ما - عاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: کامیون داران استان به عنوان پیشتازان و حافظان مصالح ملی و انقلاب اسلامی به اعتراضات صنفی محدود خود پایان دادند و بارگیری کالا را از سر گرفتند.
به گزارش عجب شیر ما، رحیم شهرتی فر روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: صبح امروز همراه با جانشین فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی، جانشین فرمانده سپاه عاشورا و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در جمع کامیون داران در محل پایانه بار تبریز حضور یافتیم.
وی ادامه داد: در این دیدار، خواسته های صنفی کامیون داران را شنیدیم و آثار منفی عدم فعالیت ناوگان حمل و نقل را با آنان در میان گذاشتیم.
شهرتی فر تاکید کرد: خوشبختانه قسمتی از خواسته های این قشر زحمتکش محقق شده بود که گزارش آن به کامیون داران ارایه و مقرر شد بخش باقیمانده مطالبات آنان نیز در اسرع وقت مورد توجه قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: رانندگان تبریز و آذربایجان شرقی با اعتماد به مسوولان محلی به اعتراض صنفی خود پایان دادند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: کامیون داران استان پس از شنیدن صحبت های مسوولان حاضر در محل، به اخذ بارنامه و بارگیری اقدام کردند و فعالیت خود را از سر گرفتند.
وی ادامه داد: با گذشت 2 ساعت از این دیدار، تاکنون بیش از 100 بارنامه صادر شده و صدور بارنامه و اعلام بار برای کامیونداران عزیز تا پایان وقت امروز ادامه دارد.
به گزارش ایرنا، آذربایجان شرقی به عنوان یکی از پنج استان برتر در صنعت حمل و نقل جاده ای کشور فعال بوده و براساس آمار کارت های هوشمند، 12 هزار و 295 دستگاه خودرو بارگیر ثابت مانند کامیون و 11 هزار و 359 خودرو بارگیر غیرثابت مانند تریلی در سطح استان وجود دارد.
جمعی از کامیون داران آذربایجان شرقی در راستای طرح مطالبات صنفی خود اعتراض محدودی داشتند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: