پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۲۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳
عجب شیر ما - معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی از آغاز فعالیت سامانه بارشی نسبتا فعال از دوشنبه، هفدهم اردیبهشت ماه خبر داد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایسنا، محمد اشجعی با بیان این مطلب اظهار کرد: فعالیت سامانه بارشی فعلی، طی امروز و فردا ادامه داشته و طبق بررسی‌ مدل‌های هواشناسی از روز دوشنبه، هفدهم اردیبهشت ماه با نفوذ سامانه‎‌ی بارشی نسبتا فعال و قوی شاهد ناپایداری جوی، وزش باد، گرد و غبار و بارش‌های نسبتا خوب خواهیم بود و بیش‌ترین میزان بارش‌ها نیز در نواحی جنوبی استان خواهد بود. 
  
وی افزود: طبق گزارشات ایستگاه‎های بارندگی، بیشترین میزان بارش‌ها در حدود 14.7 میلی متر در میانه بوده و روز گذشته، چهاردهم فروردین ماه، به غیر از ملکان و کلیبر در تمامی شهرستان‎های استان بارندگی گزارش شده است. 
  
وی در ادامه با اشاره به سردترین و گرم‎ترین شهرهای استان گفت: در طول 24 ساعت گذشته، جلفا با 27 درجه بالای صفر گرم‎ترین شهر و سراب و هریس با دمای هشت درجه بالای صفر، خنک‎ترین شهرهای استان بوده‎اند. 

 معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی دمای کنونی تبریز را 17 درجه بالای صفر عنوان کرد و گفت: دمای فعلی تبریز نسبت به زمان مشابه روز گذشته، یک درجه خنک‎تر شده و در 24 ساعت گذشته نیز در گرم‎ترین ساعات، 19 درجه و در سردترین ساعات، 12 درجه بالای صفر گزارش شده است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: