شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۲۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶
عجب شیر ما، مدیر آموزش‌ و پرورش مراغه گفت: ۷۱۳ فرهنگی در مراکز اقامتی و مدارس مراغه اسکان‌ یافته و این آمار نسبت به سال گذشته ۴۲ درصد افزایش داشته است.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، جلیل اسلامی در نشست خبری با خبرنگاران از اسکان 713 خانواده فرهنگی در مراکز اقامتی و مدارس اسکان این شهرستان خبر داد و اظهار داشت : این میهمانان در تعطیلات عید نوروز امسال در باشکاه فرهنگیان و مدارس این شهرستان اسکان یافته و این آمار نسبت به سال‌های گذشته 42 درصد افزایش داشته است.

مدیر آموزش‌ و پرورش مراغه در ادامه با اشاره به فعالیت ستاد اسکان فرهنگیان در این شهرستان، تصریح کرد: درایام عید نوروز 713 مسافرو میهمان فرهنگی در قالب 21 خانوار از خدمات مراکز اسکان این شهرستان بهره‌مند شدند.
وی ادامه داد: در تعطیلات عید نوروزی سال گذشته 500 نفر در مراکز اسکان فرهنگیان این شهرستان اسکان یافته بودند که امسال این میزان به 713 خانوار افزایش پیدا کرده است.
اسلامی ادامه داد: اسکان نوروزی فرهنگیان و خدمت‌رسانی به آنها در طول سال ادامه خواهد داشت و فرهنگیان سراسر کشور می‌توانند برای دیدن آثار تاریخی این شهرستان به مراغه سفرکرده و در این مراکز اسکان یابند.
جلیل اسلامی در ادامه با اشاره به افزایش خدمات به مسافران نوروزی در این شهرستان، اظهار کرد: امسال در طرح نوروزی باشگاه رفاهی فرهنگیان و دبیرستان نمونه فاطمیه این شهرستان به‌عنوان دومین مرکز اسکان فرهنگیان مراغه انتخاب‌شده و در تلاش هستیم تا سال آینده ظرفیت اسکان در این شهرستان را افزایش دهیم.
اسلامی گفت: در این شهرستان 530 اثر تاریخی ثبت شده ملی وجود دارد که مسافران می‌توانند با سفر به این شهرستان ازاین آثار بازدید کنند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: