شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۲۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸
عجب شیر ما - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از افزایش ۴۵درصدی مسافران نوروزی در این استان خبر داد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، جعفر پاشایی در جلسه ستاد اسکان فرهنگیان آذربایجان شرقی با تأکید بر رضایتمندی حداکثری میهمانان نوروزی از افزایش 45درصدی میانگین حضور میهمانان نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: همه در قبال این مهم مسئولیم و نباید کوچکترین نارسایی نادیده گرفته شود.

وی افزود: حضور میهمانان نوروزی در استان، به‌جهت رویداد تبریز 2018 و دعوت رسانه‌ای از گردشگران متفاوت از سال‌های گذشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با بیان اینکه "امکانات ما محیط مدرسه و اماکن آموزشی است" ابراز کرد: همه واقف به این موضوع هستند اما مهم مرتب، تمیز بودن و نحوه مناسب برخورد عوامل است که کاستی‌ها را کم‌اهمیت خواهد کرد.

پاشایی با تأکید بر فعالیت 24ساعته ستادهای اسکان تصریح کرد: رویداد تبریز 2018 و دعوت ما از همه مسافرین به حضور در تبریز مسئولیت ما را صدچندان می‌کند و لازم است دارای آمادگی حداکثری به اسکان مسافرین در حد بسیار فراتر از پیش‌بینی باشیم.

وی در ادامه با تأکید بر بررسی مجدد مدارس و مراکز و رفع احتمالی نواقص گفت: رویکرد ما جلب رضایتمندی حداکثری میهمانان در راستای تحقق خاطره ماندگار برای ایشان و ترغیب حضور مجدد و تشویق سایرین می‌باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در ادامه از پذیرش و اسکان 3 هزار و 911 خانوار‌، 14هزار و 79 نفر و 35 هزار و 198 نفر روز در پایان سوم فروردین 76 در مراکز اقامتی استان خبر داد.

وی افزود‌: حضور میهمانان نوروزی در استان و شهر تبریز با توجه به شرایط جوی امسال و همچنین رویداد تبریز 2018 شایان توجه و آمارها نسبت به روز مشابه سال گذشته قابل توجه است. تلاش ما در مجموعه، با رویکرد رضایتمندی و ارائه خدمات حداکثری به میهمانان نوروزی به‌خصوص همکاران معطوف است.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی هدف از بازدید از مراکز اقامتی را ارزیابی نحوه خدمت‌رسانی به میهمانان‌، سنجش میزان رضایتمندی میهمانان فرهنگی و تقدیر از عوامل اجرایی ستادهای اسکان عنوان کرد و ضمن قدردانی از زحمات عوامل اجرایی در کمیته‌های مختلف از شرایط موجود ابراز رضایت کرد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: