يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳
عجب شیر ما - امام جمعه عجب شیر با بیان اینکه تبعیت از رهبری مانع نفوذ دشمن به کشور می شود، گفت: دشمنان قسم خورده ایران و اسلام از هیچ تلاشی برای ضربه به ماهیت کشور دریغ نمی کنند و همواره به فکر نفوذ برای تغییر در ماهیت ایران هستند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا - حجت الاسلام محمود شربیانی، در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه اکنون اقتدار نظام ما و مکتب اسلام در آیات نورانی قرآن است که به همت فرماندهان غیور و بسیجیان به دست آمده است، افزود: دشمن می داند که به لحاظ نظامی نمی تواند در برابر ایران اسلامی مقاومت و ایستادگی کند، بنا براین از راه دیگری برای پیدا کردن جای نفوذ در نظام مقدس جمهوری اسلامی و تغییر هویت ما استفاده می کند.
وی، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب و هشدار ایشان درباره نفوذ دشمنان به کشور، اظهار کرد: مقام عظمای ولایت بیش از 70 مرتبه بر این امر تاکید کرده اند که باید مراقب نفوذ دشمن باشید تا نتواند از خلاهای موجود سوء استفاده کند و به داخل نظام راه یابد.
خطیب جمعه عجب شیر، یادآور شد: اکنون علاوه بر اقتدار نظامی باید مانع نفوذ دشمن به داخل کشور باشیم و نگذاریم تصور نفوذ را نیز در ذهن پوچ خود راه بدهد.
حجت الاسلام شربیانی، با اشاره به جنایت های صهیونیست ها، آل سعود و تکفیری ها، ادامه داد: این جنایت ها در ذهن مردم دنیا باقی مانده و فراموش نمی شود.
وی گفت: پیروزی های اخیر سوریه، اثر مستقیمی در اجلاس دوم وین که فردا با شرکت 18 کشور درگیر در سوریه برگزار می شود، خواهد داشت و دولت های مرتجع منطقه به سرکردگی حکومت پوسیده پادشاهی عربستان سعودی که تلاش می کنند اسد را مجبور به استعفا کنند، ناکام خواهند ماند.
امام جمعه عجب شیر با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با دانشگاهیان یادآور شد: بسیاری از مسئولان، کاهش رشد علمی در دانشگاه ها و تهاجم فرهنگی را انکار می کنند و با سر دادن شعار، بر روی بسیاری از مشکلات جامعه سرپوش می گذارند که این کار خود نوعی دشمنی با ملت و نظام است.
حجت الاسلام شربیانی، اضافه کرد: از اهداف دشمن اختلاف و تفرقه بین قومیت ها و ملت هاست و حرکتی که در برنامه فیتیله رخ داد نوعی توهین و بی احترامی بود و عاملان این برنامه باید از آذری زبانان عذرخواهی کنند.
وی، با اشاره به دستگیری 44 عامل ترور در کشور به دست سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: اقدام آنان در شناسایی و دستگیری عوامل چند گروه تروریستی که قصد عملیات در ایام محرم و صفر را داشتند، قابل قدردانی است.
شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت درفاصله 98 کیلومتری جنوب غربی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
برچسب ها: عجب شیر ، امام جمعه
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: