سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 14 2024
کد خبر: ۲۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
عجب شیر ما - نماینده مردم میانه در مجلس تاکید به اینکه امیدوارم به برکت و اجازه رهبر مقام معظم رهبری در برداشت از صندوق توسعه ملی شاهد رونق اقتصاد ،طرح های آبخیزداری و به تبع آن اشتغال پایدار باشیم، گفت: ما در استیفای حقوق مردم با هیچ کسی معامله نمیکنم.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، یعقوب شیویاری  با اشاره به اینکه ما در جنگ اقتصادی با مشکلات متعددی روبه‌رو هستیم، اظهار کرد: اگر  مسئولان وجدان کاری داشته باشند شاهد از بین رفت مشکلات خواهیم بود.

وی با تاکید به اینکه متاسفانه در تحقق عدالت دچار نقصان و اشکالات اساسی هستیم، افزود: یکی از اهداف عالیه انقلاب خدمت به محرومان و روستائیان است به طوریکه ما  در خدمت به مردم  نتواسته‌ایم رضایت‌مندی آنها را فراهم کنیم و این موضوع به سبب غفلت مسئولان و وجدان کاری است.

نماینده مردم میانه در مجلس ابراز کرد: توجه به  اقتصاد روستا باید از اولویت‌های اساسی  دولت باشد چرا که مهاجرت معکوس به روستاها در حال اتفاق است.

در استیفای حقوق مردم با هیچ کسی معامله نمی‌کنم

وی با تاکید به اینکه امیدوارم به برکت و اجازه رهبر مقام معظم رهبری در برداشت از صندوق توسعه ملی  شاهد رونق اقتصاد ،طرح های آبخیزداری و به تبع آن اشتغال پایدار باشیم، گفت: ما در استیفای حقوق مردم با هیچ کسی معامله نمیکنم.

شیویاری اذعان داشت: یکی از برکات استیضاح روشنگری است که امیدوارم نمایندگان مجلس با در نظر گرفتن مشکلات آحاد مردم نه توجه به گرایشات سیاسی،  آن را تحقق بخشند.

وی با اشاره به اینکه وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در تحقق اشتغال عملکرد ضعیفی از خود نشان داده است، ادامه داد: البته بنده در حوزه انتخابیه خود  شاهد ضعف عملکرد بخش راه و شهرسازی هستم به طوریکه حداقل‌ترین‌ها را از مردم و روستائیان دریغ کرده‌اند که امیدوارم  وزیر مربوطه پاسخگو باشند. 

نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: معتقدم اگر دولت توجه و اهتمام کافی به اقتصاد روستاها و بهروری محصولات کشاورزی داشته باشد مردم تمایلی به مهاجرت در حاشیه شهرها و پایتخت ها نخواهند داشت.

وام روستایی با بروکراسی روبه‌رو است 

وی با تاکید به اینکه مدیران در تحقق وعده های خود عملکرد انقلابی خود را به منصه ظهور برسانند، افزود: متاسفانه در دریافت وام روستایی عملاً با بروکراسی هایی روبرو هستیم که این موضوع انگیزه کار و فعالیت را از کشاورزان گرفته است.

شیویاری تصریح کرد: مسوولان دولتی باید در قبال خون شهدا پاسخگو باشند زیرا ما این انقلاب را به راحتی به دست نیاورده ایم و در این برهه دولت و مجلس باید در تحقق فرامین  رهبری اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی اذعان داشت: امر اشتغالزایی یک موضوع مهم و اولویت دار در کشور است چرا که به صراحت می توان گفت که ۹۰ درصد مراجعات مردمی به دفتر بنده مربوط به بیکاری جوانان و خانواده‌ها است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: