يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 12 2024
کد خبر: ۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری آذربایجان شرقی خبر داد
عجب شیر ما - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری آذربایجان‌شرقی از تعیین تکلیف اراضی مجتمع گلخانه‌ای آخولا و عجب‌شیر خبر داد.

به گزارش عجب شیر ما: احمد محمدزاده  در حاشیه جلسه کارگروه اقتصادی استان در گفت‌وگو با  فارس  اظهار داشت: موردی که بیشترین وقت جلسه امروز را به خود اختصاص داد مربوط به زمین‌هایی بود که در اختیار حدود 130 نفر قرار گرفته بود که با اخذ تسهیلاتی به احداث گلخانه بپردازند و با توجه به اینکه آب مورد نیاز مجتمع‌ها با نرخ صنعتی ارائه می‌شد امکان پاسخگویی در کشاورزی و گلخانه‌ها را نداشت.

وی افزود: بر این اساس در این جلسه مقرر شد مجتمع گلخانه‌ای با تغییر ردیف به صنایع تبدیلی کشاورزی و مصرف کمتر آب از نرخ صنعتی آب بهرمند شده و تکلیف این 130 نفر مشخص شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری آذربایجان شرقی اذعان داشت: واگذاری زمین برای احداث گلخانه در شهرستان عجب شیر نیز بحث بعدی جلسه بود که مقرر شد افراد حائز شرایط با لحاظ اولویت‌بندی‌های لازم به فرماندار معرفی شوند تا زمین به ایشان واگذار شود.

محمدزاده گفت: سومین موردی که بحث شد مربوط به سهم 25 درصدی بخش کشاورزی از تسهیلات منابع بانکی استان بود که به طور کامل تخصیص نمی‌یافت و مقرر شد با برگزاری جلساتی با شورای بانک‌ها نسبت به تخصیص کامل این سهم 25 درصدی تصمیم‌گیری شود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: