جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: ۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸
مدیر‌کل امور اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی:
عجب شیر ما - مدیر کل امور اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: 530 هزار نفر در سکونتگاه‌های غیررسمی استان زندگی می‌کنند که بیش از 400 هزار نفر در تبریز هستند.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، حسن استوار‌آذر امشب در کارگروه اجتماعی و فرهنگی آذربایجان‌شرقی که در محل اداره‌کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی برگزار شد، با اشاره به شیوه برگزاری جدید جلسات کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان اظهار داشت: در این جلسات فرمانداران نیز حضور پیدا می‌کنند و در چهارمین جلسه کارگروه استان موضوع سکونتگاه‌های غیررسمی بررسی می‌شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی ادامه داد: در حال حاضر سکونتگاه‌های غیر‌رسمی در 8 شهر استان مهم و برجسته شده و با حضور 4 نفر از فرمانداران این موضوع بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: بیشترین جرائم در سکونتگاه‌های غیررسمی، حاشیه‌شهرها و نقاط این چنینی صورت می‌گیرد و در این زمینه نیازمند اقدامات اساسی هستیم که این مسائل باید به صورت ریشه‌ای و زیربنایی مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی پدیده مهاجرت از روستاها به حاشیه شهرها را از یک سو‌ موجب از دست رفتن سرمایه‌های اجتماعی در روستاها و از سوی دیگر پدیده زشت حاشیه‌نشینی در اطراف شهرها و افزایش جرائم دانست.

استوارآذر تصریح کرد: 530 هزار نفر در سکونتگاه‌های غیررسمی استان زندگی می‌کنند که بیش از 400 هزار نفر در تبریز زندگی می‌کنند.

وی در خاتمه سخنان خود با اشاره به برنامه روز جمعه فیتیله گفت: یک برنامه سخیف که مبنای آموزشی نیز نداشت و تنها موجب اهانت به خانواده‌های آذری شد و در فضاهای مجازی اقداماتی تحریک‌آمیز صورت گرفت که در اولین مرحله استاندار آذربایجان‌شرقی به مراجع مختلف کشوری نامه نوشتند و گلایه‌مندی‌های مردم آذربایجان را منتقل کردند که در این زمینه برخوردهای لازم نیز صورت گرفت.

استوارآذر با اشاره به تظاهراتی که روز گذشته صورت گرفت، گفت: اطلاعات غلط و نادرستی از تحرکات دیروز در فضاهای مجازی منتشر می‌شد که نادرست بود و در این زمینه مسئولان استانی جلساتی را تشکیل می‌دهند تا تدبیر لازم صورت گیرد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: