پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۲۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲
رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی:
عجب شیر ما - رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی گفت: طرحی در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است که در صورت نهایی شدن و تصویب آن همه بدهی های مصرفی آب، برق و گاز مدارس مورد بخشودگی قرار خوا هد گرفت.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، ضیا الله اعزازی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات آموزش و پرورش شهرستان بناب که با حضور محمدرضا عیدی مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس آذربایجان‌شرقی ترتیب یافته بود، بودجه آموزش و پرورش را اسفبار اعلام کرد و اظهار داشت: هر چند بودجه کلیه وزارتخانه ها ناکافی است ولی اعتبارات آموزش و پرورش بسیار ناچیز بوده و باعث گرفتاری این وزارتخانه شده است که حتی پرداخت هزینه های جاری را نیز با مشکل مواجه ساخته است.

وی افزود: طرحی در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است که در صورت نهایی شدن و تصویب آن کلیه بدهی های  مصرفی آب، برق و گاز مدارس مورد بخشودگی قرار خوا هد گرفت.

اعزازی سپس با اشاره به نقش تعیین کننده هنرستان‌های فنی در اشتغال جوانان تصریح کرد: متأسفانه از گذشته‌های دور به هنرستان‌های فنی بهای لازم داده نشده و نیروی کارآمد و فنی مورد نیاز تربیت نشده است.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: بهره‌برداری از هنرستان صنعت  24 کلاسه بناب تا آغاز سال تحصیلی آینده شروع می شود که برای تجهیز آن 20 میلیارد ریال اعتبار لازم است.

اعزازی همچنین تکمیل خانه معلم این شهرستان را یکی از مطالبات جدی فرهنگیان برشمرد و تأکید کرد: تکمیل خانه معلم بناب بیشتر از حد معمول به طول انجامیده و موجب شده است این طرح قبل از بهره‌برداری فرسوده شود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: