پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۲۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی:
عجب شیر ما - نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی کار جهادی و روحیه انقلابی را راه‌حل مشکلات اقتصادی و معیشتی دانست و گفت: باید این رویکرد در دولت مورد توجه جدی قرار گیرد و کابینه تمام تلاش خود را برای عملیاتی‌کردن این توصیه‌ها به‌کار گیرد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم صبح امروز در خطبه‌‌های نماز عید سعید قربان اظهار داشت: حضرت ابراهیم، خلیل‌‌الله و حضرت اسماعیل ذبیح‌الله لقب گرفتند چراکه هر دوی آنها در راه خداوند گام برداشتند و مقرب شدند.

وی با بیان اینکه هر روزی که گناه و معصیت نباشد، آن روز عید است افزود: در این روز عید با قلم کشیدن بر خطاهای خود و طلب آمرزش، به دامان الهی باز گردیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی عید قربان را عید ایثار و اخلاص دانست و گفت: باید با تمرین و تقویت این ویژگی در خود و جامعه، فرامین الهی را عمل کرده و در راه خدا از جان و مال خود بگذریم.

امام جمعه تبریز در ادامه، شهادت مظلومانه زائران ایرانی و خارجی در سرزمین منا را یادآور شد و گفت: شهادت این حجاج بر اثر بی‌‌کفایتی آل سعود بود که از این استان هم تعدادی از زائران به ویژه مداح اهل بیت (ع) حاج محمدرضا جلالی به شهادت رسیدند.

آل‌‌هاشم با اشاره به آغاز دهه ولایت، با تاکید بر اینکه باید از این برای انجام کارهای خیر و نیک بهره بگیریم، اضافه کرد: امیدوارم با برنامه ریزی خوب برای مراسمات این دهه، شاهد مشارکت چشمگیر مردم باشیم.

وی در ادامه به توصیه‌های مقام معظم رهبری خطاب به هیئت دولت اشاره کرد و افزود: رهبر انقلاب خدمت به مردم با نیت الهی، حل مشکلات مردم، انس با قرآن و اهل بیت(ع)، تحمل صدای مخالف، توجه به اسناد بالادستی و چشم‌اندازها و پرهیز از اشرافی‌‌گری را مورد تاکید قرار دادند که باید سرلوحه اقدامات مسئولان باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی کار جهادی و روحیه انقلابی را راه حل مشکلات اقتصادی و معیشتی عنوان و تصریح کرد: باید این رویکرد از سوی دولت مورد توجه جدی قرار گیرد و کابینه تمام تلاش خود را برای عملیاتی کردن این توصیه‌ها به‌کار گیرند تا بعد از چهار سال سربلند باشند.

آل‌هاشم برگزاری سفرهای استانی برای ارتباط نزدیک مردم و دولت و شناخت مشکلات جامعه از نزدیک را ضروری دانست و گفت: برای برقراری ارتباط نزدیک، مسئولان خود را در پشت میز و دفتر کار خود محصور نکنند و با حضور در بین مردم با مشکلات آنها از نزدیک آشنا شده و برای رفع آن تلاش کنند.


نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: