پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۲۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
فرماندار اسکو:
عجب شیر ما - فرماندار اسکو گفت: مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر فردا چهارشنبه در مسجد جامع سبزه میدان اسکو برگزار خواهد شد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از مهر، مرتضی محمد زاده با اشاره به اینکه شهیدان رجایی و باهنر سال‌ها در راه گسترش فرهنگ اسلامی و استقرار حاکمیت دین الهی مجاهدت و فداکاری کردند اظهار داشت: شهیدان رجائی و باهنر بهترین الگو برای کارگزاران دولت جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی افزود: این دو شهید بزرگوار، دو یار دیرین امام راحل و انقلاب اسلامی و دو اسوه علم و عمل، تقوا و خلوص بودند.

فرماندار اسکو در ادامه بیان کرد: مراسم بزرگداشت شهدای والامقام هشتم شهریور فردا چهارشنبه  ازساعت ۱۱ تا ۱۲/۳۰ ظهر و با حضور مسئولان شهرستان، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، رزمندگان انقلاب اسلامی و عموم آحاد و اقشار مردم شریف  اسکو در مسجد جامع سبزه میدان اسکو برگزار خواهد شد.

محمدزاده از مردم اسکو برای حضور در این مراسم دعوت کرد و گفت: از عموم مردم شهید پرور، همیشه در صحنه و قدرشناس شهرستان اسکو دعوت  می شود تا با حضور گسترده، آگاهانه و انقلابی خود، در مراسم  مذکور با آرمانهای بلند و راه روشن این شهدا و امام شهیدان تجدید میثاق کنند.

گفتنی است هشتم شهریور ۱۳۶۰، ملت ایران، تمام دنیا و همۀ سازمان های مدعی حقوق بشر شاهد ترور ناجوانمردانه و به شهادت رساندن رئیس جمهور و نخست وزیر قانونی، مردمی و مکتبی ایران اسلامی، شهیدان محمد علی رجایی و حجت‌الاسلام و المسلمین محمدجواد باهنر توسط گروهک تروریستی منافقان مزدور بودند.


برچسب ها: فرماندار ، اسکو
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: