چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 15 2024
کد خبر: ۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۹
قره‌سید رومیانی:
عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس با تقدیر از دستور ویژه رئیس جمهور برای حل مشکل اعضای تیم ملی فوتسال بانوان به جام جهانی گواتمالا، تصریح کرد: باید فدراسیون فوتبال نسبت به این امر که موجب دلخوشی زنان جامعه است، دقت نظر بیشتری داشته باشد.

میرهادی قره سید رومیانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با قدردانی از دستور ویژه رئیس جمهور برای اعزام تیم ملی فوتسال بانوان به جام جهانی گواتمالاگفت: زنان فوتسالیست ایرانی که توانستند در جام‌آسیایی در کشور مالزی افتخارآفرینی کنند و به مقام نخست در میان کشورهای این قاره کهن دست پیدا کنند، باید مورد توجه ویژه مسئولان ورزشی کشور باشند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: فوتسالیست‌های تیم زنان کشورمان با کمترین ادعا و صرف بیشترین توان و انرژی خود توانستند شایستگی‌هایشان را به منصه ظهور نشان دهند و افتخاری دیگر در حوزه ورزش زنان به ثبت رسانند.

وی تاکید کرد: شایسته بود این تیم برای آمادگی در مسابقات جهانی به صورت کامل و همه‌جانبه تقویت شود و با کمترین حاشیه و سرمایه‌گذاری مطلوب راهی میدان ورزش شود.

این نماینده مجلس نهم ادامه داد: اکنون که پس از حاشیه‌های اعزام اعضای تیم بانوان به گواتمالا، رئیس جمهور نسبت به این موضوع دستور ویژه داده است، باید مسئولان مربوطه ورزشی نیز تلاش کنند تا روال کار را به صورت جدی‌تر دنبال کنند.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس گفت: باید فدراسیون فوتبال نسبت به این امر که موجب دلخوشی زنان جامعه است، دقت نظر بیشتری داشته باشد و با رعایت جوانب، به این امر مهم اقدام کند.

به گزارش خانه ملت، چندی پیش رییس فدراسیون فوتبال از لغو سفر تیم ملی فوتسال زنان ایران به گواتمالا به منظور شرکت در جام جهانی کوچک فوتسال زنان خبر داد و گفت: با توجه به مشکلاتی که در مسیر دریافت روادید وجود دارد، این سفر انجام نخواهد شد.

در پی بروز مشکل ویزا برای اعزام تیم ملی بانوان، رییس جمهور برای حل این مشکل دستور ویژه صادر کرد و اعلام شد که با پیگیری‌های وزارت ورزش و وزارت امور خارجه، تیم ملی فوتسال بانوان به رقابت‌های جام جهانی گواتمالا اعزام خواهد شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: