پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۲۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
عجب شیر ما - نشست هم‌اندیشی هواداران تیم تراکتورسازی و مسئولان باشگاه در سالن کنفرانس باشگاه برگزار شد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، کاظم شهریاری در حاشیه نشست هواداران تیم تراکتورسازی و مسئولان باشگاه اظهار کرد: تیم تراکتورسازی امسال متشکل از بازیکنان جوان و باتجربه به میدان می‌رود و موفقیت این تیم در گرو حمایت هواداران است که به‌عنوان یار دوازدهم در کنار تیم محبوب خود باشند.

قائم‌مقام باشگاه تراکتورسازی خاطرنشان کرد: مدیران باشگاه تراکتورسازی تمامی شرایط را برای موفقیت این تیم فراهم کردند و امیدواریم در فصل پیش روی بتوانیم با این نیروهای جوان فوتبال آذربایجان را به‌جایی برسانیم که شاهد شکوفایی این استعدادها باشیم.

اسماعیل قلیچ خانی، مدیر کانون هواداران تراکتورسازی نیز گفت: هواداران تراکتورسازی در سال‌های اخیر همواره جزو بهترین هواداران فوتبال بوده‌اند و شعار «عیبی یوخ» هواداران ما توانسته فرهنگ ناب فوتبال آذربایجان را در آسیا به رخ همگان بکشد.

رئیس کانون هواداران تراکتورسازی تصریح کرد: در سال پیش روی نیز هواداران تراکتورسازی در حمایت از تیم خود به استادیوم‌ها می‌آیند تا ثابت کنند تراکتور هیچ‌گاه تنها نخواهد ماند و با بازیکنان جوان خود خواهد توانست با حمایت این هواداران درصحنه حضور پیداکرده و برای فوتبال آذربایجان افتخارآفرینی کند.

کاظم محمودی مدیر تیم فوتبال تراکتورسازی در ادامه این جلسه پاسخگوی سؤالات هواداران شد و هواداران حاضر نیز سؤالات مدنظر خود را از مسئولان مربوطه پرسیدند.

در این جلسه جمعی از هواداران و لیدرها نظرات و پیشنهادات خود را به مسئولان باشگاه منتقل کردند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: