پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۲۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
عجب شیر ما - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرند از کشف و ضبط بیش از 50 هزار عدد قرص روانگردان به ارزش سه میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، سرهنگ کاظم دهقانی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه این اولین محوله کشف شده قرص های روانگردان طی سال جاری در شهرستان مرند است افزود: طی عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مرند، در یکی از روستاهای این شهرستان و همچنین در زیر زمین یکی از داروخانه های شهر مرند بیش از 50 هزار عدد قرص روانگردان خارجی کشف و ضبط شد.
وی افزود: در طی این عملیات یک نفر بازداشت و به مراجع قضایی معرفی شد که فرد بازداشت شده اعتراف کرد این قرص های قاچاق را در روستا بسته بندی و در داروخانه شهر مرند به فروش می رساند.
سرهنگ دهقانی درباره عوارض مصرف این داروها گفت: علت اصلی مرگ جوانان و نوجوانانی که اکثرا به دلیل ایست ناگهانی قلبی فوت می کنند، استفاده از قرص های روانگردان است که باید والدین نسبت به مصرف قرص توسط فرزندان خود بیشتر از گذشته توجه داشته باشند.سرهنگ کاظم دهقانی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه این اولین محوله کشف شده قرص های روانگردان طی سال جاری در شهرستان مرند است افزود: طی عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مرند، در یکی از روستاهای این شهرستان و همچنین در زیر زمین یکی از داروخانه های شهر مرند بیش از 50 هزار عدد قرص روانگردان خارجی کشف و ضبط شد.
وی افزود: در طی این عملیات یک نفر بازداشت و به مراجع قضایی معرفی شد که فرد بازداشت شده اعتراف کرد این قرص های قاچاق را در روستا بسته بندی و در داروخانه شهر مرند به فروش می رساند.
سرهنگ دهقانی درباره عوارض مصرف این داروها گفت: علت اصلی مرگ جوانان و نوجوانانی که اکثرا به دلیل ایست ناگهانی قلبی فوت می کنند، استفاده از قرص های روانگردان است که باید والدین نسبت به مصرف قرص توسط فرزندان خود بیشتر از گذشته توجه داشته باشند.
برچسب ها: روانگردان ، مرند
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: