يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۲۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶
شهردار تبریز:
عجب شیر ما - شهردار تبریز با تاکید بر ضرورت توسعه اماکن ورزشی در مناطق کم برخوردار این شهر گفت: این شهرداری در سال های اخیر با افزایش 350 هزار متر مربعی سرانه ورزشی این شهر سهم قابل توجهی در افزایش فضاهای ورزشی آن داشته است.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، صادق نجفی روز چهارشنبه در مراسم بهره برداری از مجموعه ورزشی پاس و کرکج افزود: در این راستا و به منظور پرکردن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان در این منطقه، شهرداری منطقه 5 مجموعه ورزشی را در منطقه کرکج ایجاد کرده است.
وی با بیان اینکه شهرداری ببیش از 10 میلیارد ریال در این مجموعه هزینه کرده است، اظهار کرد: در این مجموعه ورزشی زمین های والیبال، بسکتبال و زمین چمن فوتبال احداث شده و آماده استفاده شهروندان ساکن در این منطقه است.
شهردار تبریز یادآوری کرد: ورود شهرداری به مقوله توسعه فضاهای ورزشی شهر در راستای بهبود شاخص های سلامت شهروندان است.
نجفی در مراسم بهره برداری از زمین چمن مصنوعی پاس تبریز نیز افزود: میدان قدیمی پاس با سابقه 50 ساله بازیکنان بزرگی را به عرصه فوتبال باشگاهی و ملی کشور معرفی کرده است.
وی اظهار کرد: تبدیل این زمین به چمن در سالیان گذشته انتظار بجایی بود که ورزشکاران این ورزشگاه داشتند که با تلاش معاونت فنی شهرداری تبریز و مجموعه شهرداری منطقه 10 این کار انجام شد.
نجفی با تاکید بر اهمیت بالای ورزش در سلامت شهروندان، گفت: شهرداری به صورت عملی وارد این عرصه شده است و در راستای رفع معضل وجود فقر حرکتی گسترده در بین شهروندان، رفع معضلات اجتماعی، غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و حرکت به سمت ارتقای استانداردهای سلامت شهروندان و جامعه تلاش می کند.
وی یادآوری کرد: طرح بهسازی و ساماندهی میدان پاس با صرف بیش از 11 میلیارد و 600 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: