جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۲۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
با رویکرد اقدام ملی برای تبریز 2018
عجب شیر ما - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: معاون رئیس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به منظور حضور در نشست مشترک ستاد ملی سیاستگذاری و ستاد برنامه ریزی و اجرایی استانی تبریز 2018 به این شهرستان سفر می کند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، مرتضی آبدار شامگاه دوشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری نشست ستاد ملی و استانی تبریز 2018 افزود: زهرا احمدی پور، رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری روز پنج شنبه 15 تیر به تبریز سفر می کند.
وی اظهار کرد: معاون رئیس جمهوری در این سفر در نشست با مدیران استان شرکت و در جریان چگونگی پیشرفت برنامه های پیش بینی شده و در حال انجام کمیته های ستاد ملی و استانی تبریز 2018 قرار می گیرد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی یادآوری کرد: در این نشست مدیران کمیته های ستاد استانی، گزارش های خود را از اقدام های انجام شده در اجرایی کردن برنامه ها در حضور رییس سازمان میراث فرهنگی ارائه می کنند.
آبدار ادامه داد: نهایی کردن برنامه عملیاتی زمان بندی اقدام های دستگاه های ملی و استانی، زمان و چگونگی برگزاری مراسم افتتاحیه رونمایی از رویداد تبریز 2018 و بررسی اعتبارها از اهم برنامه های مورد بحث و بررسی اعضا در این نشست است.
شهر تبریز با حدود یک میلیون و 800 هزار نفر جمعیت به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام برای سال 2018 انتخاب شده است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: