سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 14 2024
کد خبر: ۲۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
عجب شیر ما - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه از کسب جایزه بهترین بازیگر مرد توسط هنرمند مراغه ای در جشنواره بین المللی فیلم اتریش خبر داد.
به گزارش عجب شیر ما ،احمد دادرس فیاض در گفت و گو با  ایرنا افزود: هادی افتخارزاده هنرمند توانای عرصه سینما و هنر مراغه، از سوی هیات داوارن به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم ملل اتریش انتخاب و تجلیل شد.
وی ادامه داد: این بازیگر مراغه ای به دلیل نقش ‌آفرینی در فیلم کوتاه ایرانی 'گورمردها' در این جشنواره، این جایزه را دریافت کرد.
وی اضافه کرد: فیلم کوتاه 'گورمردها' به کارگردانی علی مردمی که در بخش مسابقه چهل و پنجمین دوره جشنواره فیلم ملل اتریش حضور داشت، در نهایت موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد این جشنواره شد.
به گزارش ایرنا، چهل و پنجمین جشنواره فیلم های کوتاه اتریش که یکی از قدیمی ‌ترین و باسابقه ‌ترین جشنواره‌ های فیلم کوتاه است دوم تا هشتم ژوئن ( 12 تا 18 خرداد) در شهر لنزینگ اتریش برگزار شد.
هادی افتخارزاده، دانش آموخته بازیگری از دانشگاه تهران، مدرس و فیلمساز انجمن سینمای جوانان ایران دفتر مراغه، بازیگر سینما و تلویزیون و کارگردان عرصه فیلم و نمایش بوده که بازی در چندین فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی را در کارنامه هنری دارد و هم اکنون نیز مشغول بازی در سریال تلویزیونی 'آنام' است.
شهرستان فرهنگی و تاریخی مراغه با شخصیت های بزرگ فرهنگی و ادبی با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
برچسب ها: فیاض ، مراغه ، فیلم
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: