سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 14 2024
کد خبر: ۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷
دانشگاهیان تبریز با محکوم کردن توهین به مردم آذربایجان؛
عجب شیر ما - دانشگاهیان تبریز با محکوم کردن توهین به مردم آذربایجان در یک برنامه تلویزیونی طی بیانیه‌ای اعلام کردند؛ همواره کسانی هستند که این وحدت بی‌نظیر را نشانه رفته و گاها افراد ناآگاه و نادان، آب در آسیاب دشمن می‌ریزند.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، دانشگاه تبریز در بیانیه‌ای در محکومیت توهین به مردم بزرگ و فرهیخته آذربایجان در یک برنامه تلویزیونی صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: دین مبین اسلام به عنوان آخرین و کامل‌ترین برنامه هدایت بشر، ملاک برتری و فضیلت را تقوا قرار داده و رنگ‌ها، نژادها و زبان‌ها به عنوان یک واقعیت اصیل و قابل احترام بوده و برای شناسایی اقوام است که باید ارج نهاده شود. در ایران عزیز، در طول تاریخ، اقوام مختلف با آیین، فرهنگ و زبان‌های خاص خود، زندگی خوب و مسالمت‌آمیزی باهم داشته و همواره محور وحدت آنها عرق ملی، وطن دوستی و باورهای دینی مشترک بوده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: با این وجود، همواره کسانی هستند که این وحدت بی‌نظیر را نشانه رفته و گاها افراد ناآگاه و نادان، آب در آسیاب دشمن می‌ریزند و در مسیر خلاف وحدت قدم بر می‌دارند. نمونه‌ای از این کارهای مشمئزکننده پخش برنامه‌ای توهین‌آمیز نسبت به مردم فرهیخته آذربایجان در یک برنامه تلویزیونی است که از نگاه همگان کاری مذموم و محکوم است.

دانشگاه تبریز هر حرکتی را که به وحدت و یکپارچگی و همدلی ملت بزرگ ایران خدشه وارد کند، تقبیح کرده و خواستار برخورد قاطع با عاملان این برنامه تلویزیونی است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: