يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۲۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي آذربايجان‌شرقي:
عجب شیر ما - مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي آذربايجان‌شرقي گفت: با توجه به آغاز عمليات توسعه شهرك هاي صنعتي تقاضا محور،‌يك هزار و 321 هكتار به مساحت شهرك هاي صنعتي اين استان افزوده مي شود.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، سیدمرتضی نیرومند اسکویی اظهار کرد:‌ در راستای عمل به سیاست های اقتصاد مقاومتی و فراهم کردن زمینه های سرمایه گذاری، توسعه شهرک های صنعتی تقاضا محور در اولویت کاری این شرکت قرار داشته و در سال جاری با تمرکز بر این موضوع بودجه  خود را هزینه خواهیم کرد.

وی با قدردانی از حمایت‌های دستگاه قضایی در برخورد با معارضین شهرک های صنعتی و سازمان حفاظت محیط زیست افزود: توسعه 485 هکتاری شهرک صنعتی سلیمی، 286 هکتاری شهرک صنعتی عالی نسب، 100 هکتاری شبستر، 340 هکتاری بناب 2 و 40 هکتاری شورگل از جمله برنامه هایی است که امسال پیش خواهیم برد.

وی ابراز کرد: شهرک صنعتی آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان یکی از شهرک های تقاضا محور استان مطرح بوده و اقدامات مطالعاتی جهت توسعه 70 هکتاری آن صورت گرفته و است که امیدواریم با افزایش همکاری دستگاه های اجرایی مرتبط، عملیات اجرایی آن نیز هر چه سریع تر آغاز گردد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: