جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۲۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی ضمن تقویت پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در داخل و خارج از کشور از فرصت سوء استفاده و شانتاژهای تبلیغاتی توسط دشمنان نظام و انقلاب جلوگیری خواهد کرد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، انتخاب رئیس جمهور با پشتوانه مردمی که از اقبال اکثریت قریب به اتفاق آحاد مردم برخوردار شود، باعث خواهد شد که فرد منتخب با پشتگرمی منتخبان خود گام‌های اساسی در جهت تحقق مطالبات برجای مانده مردم در چارچوب قانون اساسی بردارد.

اما در مورد کاندیداهای تائید شده از سوی شورای نگهبان که هر کدام از این افراد به نوعی از یک عقبه و سابقه مدیریتی برخوردار بوده‌اند، باید گفت که هر یک از این شخصیت‌ها که مورد اقبال مردم قرار گیرد رئیس جمهور منتخب مردم ایران خواهد بود.

اما آنچه که بیش از پیش از اهمیت ویژه برخوردار است زمینه‌سازی برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است که تحقق این امر در گرو یک همت عمومی و اهتمام جدی تمام آحاد جامعه است که امیدواریم با تدبیر شایسته و احساس مسؤولیت ملی و احساس تکلیف در قبال شهدا و امام شهدا، شاهد حضور میلیونی مردم در انتخابات 29 اردیبهشت 96 باشیم.

در نگاه منطقه‌ای موردی که این شهرستان را با سایر شهرستان‌های کشور در انتخابات پیش رو متمایز کرده، برگزاری انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی است که بنا به تشخیص شورای محترم نگهبان، انتخابات این حوزه در دوره اول باطل شد.

 با احترام به نظر شورای نگهبان، انتظار داریم آحاد مردم با بصیرت کامل و آگاهانه و با عبرت از دوره‌های گذشته قول برخی از کاندیداها را که با دوز و کلک و وعده‌های غیرواقعی، وارد کردن پول‌های کثیف، خرید رأی و عوام‌فریبی خود سعی در کسب آرای مردم دارند، نخورده و با تعهد و به دور از تعصب در صندوق‌های رای حاضر شوند.

ناگفته پیداست که هر رأی اعتبار و شخصیت تک تک افراد جامعه  است و باید از این اهرم به صلاح شهرستان استفاده کرد،باید  افرادی انتخاب کنیم که به‌ قول شهید مظلوم بهشتی، شیفته خدمت به مردم هستند نه تشنه قدرت! منتخبانی که این سمت و عنوان را در جهت خدمتگزاری به مردم انتخاب کرده‌اند نه سوءاستفاده شخصی، گروهی و خانوادگی.

واقعیت امر این است که متأسفانه برخی فعالیت‌های مشکوک به صورت جسته گریخته توسط برخی افراد معلوم‌الحال و دلالان انتخاباتی که با شناسایی موقعیت و رصد برخی از کاندیداهای رای‌آور، در کمترین زمان ممکن، با لطایف‌الحیل با استفاده از افراد نفوذی خود با کاندیدای مورد نظر وارد مذاکره شده و با شگردهای خاص روانی و تبلیغاتی  یک حصار ویژه‌ای به دور آن کاندیدای مورد نظر خود می‌کشند.

این در حالی است که آنها با ترفندهای مختلف و با راهیابی و نفوذ به اتاق فکر این کاندیدا، علاوه بر مدیون کردن فرد مزبور، فرد راه یافته بعد از راهیابی به مجلس نیز دنباله رو و تأثیرپذیر از این افراد شده و به جای وکیل‌المله بودن و پیگیری مطالبات منطقه‌ای همچنین عمل به وظایف قانونی، وکیل عده‌ای فرصت‌طلب و سودجو می شوند که این امر علاوه بر بازتاب منفی آن در بطن جامعه، موجبات بد‌بینی به نظام و انقلاب را نیز فراهم می‌کند.

پرواضح است که این افراد نه اعتقادی به چپ دارند و نه اعتقادی به راست، در گذشته نیز مشاهده شده که این افراد انگشت شمار در یک دوره به فردی که منتسب به یک جناحی است، حمایت کرده‌اند و در دوره‌ای دیگر با پیش‌بینی پیروزی نفر دیگر از جناح مقابل، دنبال فردی دیگر بوده اند.

در یک جمله این افراد، عده‌ای اقلیت خائن و به قولی جریان حزب باد هستند که به غیر از منافع خود و سوءاستفاده از نفر پیروز در انتخابات به چیز دیگری فکر نمی@کنند.

و آخر سخن اینکه، هدف از طرح مطالب فوق یادآوری حضور آگاهانه تک تک شهروندان و اهالی حوزه انتخابیه شهرستان‌های اهر و هریس است که امید می‌رود با شناخت کامل از کاندیدای اصلح، به فردی رأی دهند که به فکر مردم و منطقه باشد نه به فکر منافع گروهی و فردی خود.

 تحقق این امر نیز در گرو روشنگری افراد نخبه، مطالعه گذشته و کارنامه آنها، سوابق کاری و اجرایی، تعهد و تخصص، پاک‌دستی، امانتداری و ده‌ها شاخصه دیگر است که می‌تواند مردم منطقه را در انتخاب فرد اصلح یاری کند. 

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: