جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۲۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴
فیلم دوم «محافظان کهکشان» با موفقت چشمگیر نسبت به فیلم اول از همین مجموعه، در راس باکس آفیس آمریکا و جهان قرار گرفت.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از مهر، محصول جدید شرکت مارول و دیزنی از مجموعه ابرقهرمانی که برمبنای کمیک بوک‌های مارول ساخته شده در بازار جهانی فروش خود را به ۴۲۸ میلیون دلار رساند.

«محافظان کهکشان ۲» که مثل قسمت نخست  به کارگردانی جیمز گان ساخته شده در اولین آخر هفته نمایشش در آمریکای شمالی با نمایش در ۴۳۴۷ سینما ۱۴۵ میلیون دلار فروخت و با افزایش ۵۴ درصدی نسبت به اولین آخر هفته اکران فیلم نخست خود، تجربه‌ای موفق را ثبت کرد.

این فیلم از یک هفته جلوتر در سطح جهانی اکران خود را آغاز کرده بود و فروشی ۱۵۸.۶ میلیون دلاری را کسب کرده بود.

با گذشت این یک هفته و با فروش ۱۲۴ میلیون دلار دیگر، این فیلم مجموع فروش خود را در سطح بین‌المللی به ۲۸۲.۶ میلیون دلار رساند و با احتساب فروش آن در آمریکای شمالی، در مجموع در سطح جهانی تا کنون ۴۲۷.۶ میلیون دلار فروخته است.

این فیلم تاکنون در ۵۵ بازار جهانی اکران شده که در این میان چین با فروش ۴۸ میلیون دلاری بیشترین استقبال را از خود نشان داده است. کره جنوبی با فروش ۱۳.۳ میلیون دلار در مکان دوم و روسیه با فروش ۱۱.۶ میلیون دلار در مکان سوم جای داشته‌اند.

این در حالی است که ۵۶ درصد تماشاچیان فیلم را مردان و۴۰ درصد از کل تماشاگران فیلم را افزاد زیر ۲۵ سال تشکیل داده‌اند.

کمپانی مارول با ساخت فیلم‌هایی برمبنای جهان داستانی خود تاکنون ۱۱ میلیارد دلار فروش کرده است.

در این قسمت از فیلم «محافظان کهکشان» کریس پرات بار دیگر در نقش پیتر کوییل ظاهر شده که گروه را با هم متحد می‌کند تا با هم علیه دشمنان مبارزه کنند و در عین حال قصد دارد تا راز والدین خودش را هم کشف کند. زویی سالدانا، دیو باتیستا و کارن گیلن در کنار وین دیزل صداپیشه شخصیت گروت و بردلی کوپر صداپیشه شخصیت راکت و نیز الیزابت دبیکی، کورت راسل و سیلوستر استالونه گروه بازیگران فیلم را تشکیل می‌دهند.

در باکس آفیس آمریکای شمالی «سرنوشت خشمگین‌ها»  با ۸.۵ میلیون دلار فروش در ۳۵۹۵ سینما بعد از چهار هفته مجموع فروش خود را به ۲۰۷.۱ میلیون دلار رساند و در مکان دوم ایستاد.

«بچه رییس» انیمیشنی  از کمپانی دریم‌ورکز انیمیشن نیز با  ۶.۲ میلیون دلار فروش دیگر  در رده سوم قرار گرفت و در مجموع فروشش را به ۱۵۶.۷ میلیون دلار رساند.

«چطور یک عاشق لاتینی باشیم» از شرکت پانتلیون فیلمز نیز ۵.۳ میلیون دلار دیگر فروخت تا در مجموع ۲۰.۷ میلیون دلار فروش را تجربه کرده باشد.

«دیو و دلبر» نیز با فروش ۴.۹ میلیون دلاری از نمایش در ۲۶۸۰ سالن سینما در مجموع تاکنون ۴۸۷.۶ میلیون دلار در باکس آمریکای شمالی فروش داشته است.

فیلم «دایره» نیز برای دومین هفته در باکس آفیس ظاهر شده و با بازی اما واتسون و تام هنکس با فروش ۴ میلیون دلار دیگر فروشش را با نمایش در ۳۱۶۳ سالن سینما به ۱۵.۷ میلیون دلار رسانده است و در مکان ششم جای دارد.

در مکان هفتم تا دهم نیز به ترتیب «باهوبالی ۲» با مجموع فروش ۱۶.۲ میلیون دلار، «با استعداد» با فروش۱۹.۲ میلیون دلار، «با سبک عمل کردن» با فروش ۴۰.۶ میلیون دلار و «اسمارف‌ها» با فروش ۴۰.۶ میلیون دلار جای دارند.

برچسب ها: فیلم ، هالیوود
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: