جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۲۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی:
عجب شیر ما - مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: خاطرات دوران هشت سال دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار جهت حفظ ارزش‌ها برای نسل‌های آینده است.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایسنا، حسن استوار آذر در مراسم تجلیل از جانبازان سرافراز با بیان اینکه عزت و اقتدار ملت ایران مرهون رشادت های شهدا و جانبازان است، اظهار کرد: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همگانی است. 
  
وی افزود : ایثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس زیباترین تابلو های ایثار و فداکاری را ترسیم کرده و در این امتحان بزرگ ثابت کردند که با حفظ ایمان و اخلاص می‌توان قاطعانه بر دشمنان غلبه کرد. 
  
استوارآذر تاکید کرد : اگرچه ملت بزرگوار ایران این جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشت، لیکن همواره در دفاع جانانه خود از این خاک مقدس آماده است. 
  
مدیر عامل پتروشیمی تبریز نیز در این مراسم گفت: مجاهدت های جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس به عنوان دفاعی غیورانه از اسلام وجمهوری اسلامی ایران است که اسلام و ملت عزیز ایران را سرافراز کرد و شوق فداکاری سرشار از معرفت فروزان و درخشان را در قلب ها و جان ها هویدا کرد. 
  
سید جواد سلیمانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: جانبازان و ایثارگران نمونه های بزرگ افتخار، شجاعت و فداکاری و یادگارهای دوران حماسه و هنوز هم در میدان مقاومت و ایستادگی هستند و در تمام دوران جانبازی در حال مجاهدت اند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: