جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۲۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹
رئيس كل دادگستري استان آذربایجان شرقی تاکید کرد
عجب شیر ما - رئيس كل دادگستري استان آذربایجان شرقی، گفت: در موضوعاتی که به امنیت مردم مربوط می شود باید برخورد جدی و قاطع باشد و به صورت دوره ای از زندان ها بازدید و از نزدیک به مشکلات مددجویان رسیدگی شود.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، حجت الاسلام والمسلمین مظفری  صبح امروز در جمع قضات شهرستان مرند، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و با توجه به اینکه حسب بررسی های معموله در سال گذشته عملکرد دادگستری شهرستان مرند رضایت بخش بوده از تلاش و جدیت همکاران قضایی و اداری تقدیر و ­­تشکر‍‍ کرد.

وی در اجرای سیاست‌های قوه قضائیه خطاب به قضات تأکید کرد: در رسیدگی به پرونده‌ها و به هنگام صدور قرارها حتماً از قرارهای متناسب با جرم استفاده کرده و به هنگام صدور آراء در جرایم کم اهمیت حتی المقدور از مجازات‌های جایگزین حبس استفاده کنند و در موضوعاتی که به امنیت مردم مربوط می‌شود برخورد جدی و قاطع داشته باشند و به صورت دوره‌ای از زندان‌ها بازدید کرده و از نزدیک ضمن دیدار با مددجویان به مشکلات آنها رسیدگی کنند.

رئیس کل دادگستری استان همچنین به سیاست‌ها و برنامه‌های آتی قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: در سال‌جاری از برنامه‌های قوه قضائیه علاوه بر توجه به کمیت، توجه به کیفیت نیز می‌باشد و در این زمینه اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی به صورت ویدئو کنفرانس در شهرهایی که مقدمات آنها فراهم شده خواهد شد.

در حاشیه این نشست رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی به همراه دادستان عمومی و انقلاب تبریز و معاون برنامه ریزی و توسعه قضایی از دادگستری شهرستان مرند بازدید کرد.

برچسب ها: دادگاه ، تبریز ، مظفری
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: