پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 16 2024
کد خبر: ۲۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱
فرماندار عجب شیر:
عجب شیر ما – فرماندارعجب شیر گفت: رفع مشکلات و توسعه صنایع کوچک در ایجاد اشتغال بسیار موثر بوده از این رو در این شهرستان اهتمام ویژه ای بر رفع مشکلات صنایع کوچک وجود دارد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، سید شمس الدین مراثی روز دوشنبه در جلسه ستاد مقاومتی این شهرستان افزود: با توجه به وجود بیش از یکصد واحد صنعتی کوچک و بزرگ در عجب شیر، یکی از مهم ‌ترین اولویت‌ ها حمایت از صنایع و توسعه آنهاست.
وی ادامه داد: البته صاحبان صنایع نیز در کنار برخورداری از حمایت دولت، باید تولیدات خود را به سمت کیفی شدن و جذب مشتری بیشتر و تولید بیشتر و اشتغال زایی سوق دهند.
وی بر توسعه ارائه خدمات به مردم در شهرستان تاکید کرد و افزود: عجب شیر برای رشد و توسعه بیشتر نیازمند توجه مئوولان در بخش‌های مختلف است، لذا باید به گونه ‌ای برنامه‌ ریزی کنیم که نیازهای این شهرستان را شناسایی کرده و براساس اولویت‌ ها خدمات ارائه کنیم.
مراثی تسریع در ساخت و بهره ‌برداری از پروژه‌ های نیمه‌ تمام در این شهرستان را مهم خواند و خواستار توجه مئوولان در بخش‌های مختلف به این پروژه ‌های نیمه‌تمام شد.
وی تقویت بازارچه دائمی در ورودی عجب شیر با حمایت مسئولان از بخش خصوصی را خواستار شد و گفت: ارایه و فروش صنایع دستی روستایی شهرستان در بازارچه دائمی در جهت معرفی توانمندی های شهرستان عجب شیر ضروری است.
وی خواستار پیگیری مشکلات و بازدیدهای دوره ای اداره صنعت و معدن و تجارت از واحدهای صنعتی شهرستان عجب شیر شد و گفت: جذب نیروهای بومی در کارخانه های تک شهد، فولاد صائب و کارخانه گونی بافی توسط اداره کار و تعاون و رفاه اجتماعی و اداره صنعت، معدن و تجارت در دستور کار این ادارات باشد.
مراثی همچنین از برگزاری جلسه در ماه جاری جهت بررسی مشکلات صنایع شهرستان در راستای معافیت های مالیاتی 5 تا 13 ساله برای واحدهای های جدید صنعتی و معدنی و استاندارد سازی صنایع تولیدی شهرستان خبرداد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: