پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۲۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷
عجب شیر ما - رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای مراغه با اشاره به برگزاری دوره های مهارت آموزی فنی و حرفه ای توسط این مرکز گفت: از ابتدای سال تاکنون 2 هزار و 78 نفر در رشته های مختلف در این دوره ها شرکت کرده و مهارت های فنی و حرفه ای را فرا گرفتند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، این دوره های مهارت آموزی در طول سال جاری در قالب بیش از 427 هزار نفر ساعت برای مهارت آموزان برگزار شده است.
وی ادامه داد: در این دوره ها، کارآموزان مرکز فنی و حرفه ای برادران در 18 رشته آموزشی از جمله اتومکانیک درجه یک و 2، برق صنعتی، تراشکاری، جوشکاری، برق، تعمیر گوشی تلفن همراه، الکترونیک صنعتی، کشت گلخانه، خیاطی، شلوار دوزی و سیم پیچی با مهارت های لازم آشنا شدند.
وی اضافه کرد: در این مدت، خواهران کارآموز نیز در رشته های شلوار دوزی، رایانه، حسابداری و خیاطی آموزش های لازم را فرا گرفتند.
وی با اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی برای کارآموزان گفت: در این مدت 305 نفر از زندانیان زندان مراغه دوره های مهارت آموزی در رشته های اتومکانیک درجه دو و برق ساختمان در محل زندان این شهر برگزار شد.
کیانی افزود: امسال برای سنجش مهارت های کارآموزان در رشته های مختلف، پنج هزار و 697 نفر در آزمون های مهارت سنجی غنی و حرفه ای در این شهرستان شرکت کرده اند.
وی ادامه داد: برای کارآموزانی که با موفقیت مراحل کتبی و عملی دوره های فنی و حرفه ای را طی کرده اند، گواهینامه بین المللی مهارت صادر شده است.
به گزارش ایرنا، مرکز آموزش فنی و حرفه ای مراغه با هدف مهارت آموزی به کارآموزان در 18 رشته دوره های فنی در این شهرستان برگزار می کند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: