سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 14 2024
کد خبر: ۲۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱
با ثبت‌نام 4 نفر در دومین روز
عجب شیر ما - فرماندار شهرستان اهر از ثبت‌نام چهار نفر در دومین روز ثبت‌نام انتخابات میان‌ دوره‌ای مجلس در حوزه اهر و هریس خبر داد و گفت: تعداد کاندیداهای ثبت نامی انتخابات میان دوره‌ای مجلس در اهر به 9 نفر رسید.

به گزارش عجب شیر ما، سیدمحمد عابدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهر از ثبت نام چهار نفر برای کاندیداتوری میان دوره‌ای مجلس دهم از حوزه انتخابیه اهر – هریس خبر داد و اظهار داشت:  همزمان با اعلام مهلت ثبت‌نام در نخستین روز از ثبت نام پنج نفر از این حوزه ثبت نام کرده بودند که چهار نفر از آنها با حضور در ستاد انتخابات حوزه انتخابیه اهر و هریس و یک نفر در ستاد انتخابات وزارت کشور ثبت نام کرده‌ بودند.

وی گفت: امروز نیز که دومین روز از ثبت نام کاندیداهای میان دوره‌ای مجلس را سپری می‌کنیم تا این ساعت چهار نفر نیز به تعداد کاندیداهای ثبت‌نامی افزوده شده و به 9 نفر افزایش یافته است.

گزارش فارس حاکی است، بر اساس این گزارش شهرستان اهر با 150 هزار نفر جمعیت و شهرستان هریس با بیش از 68 هزار نفر جمعیت از این دو شهرستان یک نفر به مجلس دهم راه خواهند یافت.

 دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اهر و هریس به دلیل ابطال توسط شورای نگهبان همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

برچسب ها: اهر ، انتخابات ، مجلس
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: