سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - May 21 2024
کد خبر: ۲۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱
عجب شیر ما - مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان شرقی گفت: عیدی چهار هزار و 800 خانوار مستمری بگیر این صندوق تا پایان بهمن ماه جاری عیدی پرداخت می شود.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، محمد نظری روز دوشنبه در جمع اهالی شهر کشکسرای از توابع شهرستان مرند، با اشاره به خدمات دولت یازدهم در پوشش بیمه اجتماعی برای ساکنین شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت، اظهار کرد: پرداخت انواع مستمری های بازنشستگی، از کارافتادگی و فوت از وظایف قانونی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر محسوب می شود.
وی، مبلغ عیدی مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر آذربایجان شرقی سه میلیون ریال اعلام کرد.
نظری با بیان اینکه در شهرستان مرند بیش از 17هزار و900 نفر بیمه شده اصلی تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی روستاییان قرار دارند، گفت: این موفقیت را مرهون حمایت ها و اقدام عملی کارگزاران صندوق در سطح شهرستان هستیم.
وی ادامه داد: کسب جایگاه نخست شهرستان مرند در بین شهرستان های 21گانه استان، نشان از فرهنگ بیمه پذیری بالا و آینده نگری اهالی روستاها و کشاورزان مرندی دارد.
نظری، از افراد فاقد بیمه اجتماعی ساکن در شهر کشکسرای و روستاهای اطراف برای عضویت در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر دعوت کرد.
برچسب ها: مرند ، عیدی ، بیمه اجتماعی
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: