سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 14 2024
کد خبر: ۲۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱
استاندار آذربایجان شرقی:
عجب شیر ما - استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه یکی از موانع افزایش تولیدات صنعتی در آذربایجان شرقی کمبود برق بود گفت: اگر تأمین انرژی برق نبود در بخش تولید با مشکل روبه‌رو بودیم که با موافقت وزارت نیرو در استان اقدام به آغاز ساخت نیروگاه کردیم.

 به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، اسماعیل جبارزاده صبح امروز در آیین آغاز عملیات اجرایی نیروگاه سیکل ترکیبی کلاس F تبریز که با حضور وزیر نیرو در روستای مهدینلوی ایلخچی برگزار شد با اشاره به اینکه یکی از موانع افزایش تولیدات صنعتی در آذربایجان شرقی کمبود برق بود اظهار داشت: اگر تأمین انرژی برق نبود در بخش تولید با مشکل روبه‌رو بودیم که با موافقت وزارت نیرو در استان اقدام به آغاز ساخت نیروگاه کردیم. 

وی با بیان اینکه این نیروگاه دومین نیروگاه دولت یازدهم پس از هریس است افزود: نیروگاه سوم هم در شکل دیگری با سرمایه‌گذاری خارجی به‌زودی کلنگ‌زنی می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه همه مدیران استان و شهرستان در کنار سرمایه‌گذاران تأمین برق خواهند بود گفت: محیط زیست، جهاد کشاورزی و اقتصاد و دارایی همکاری کرده و در کمترین بروکراسی ممکن، مجوزهای لازم را صادر کردند. 

وی با بیان اینکه در ابتدای مسیر با پیمانکار و سرمایه گذار همکاری کردیم تا زمینه سرمایه‌گذاری به سرعت فراهم شود ابراز داشت: اجازه نمی‌دهیم سرمایه‌گذار در اجرای پروژه تنها باشند و برای سرعت بخشیدن در به نتیجه رسیدن پروژه کمک می‌کنیم.

جبارزاده با بیان اینکه این نیروگاه باید تا سال 97 وارد مدار شود تصریح کرد: دغدغه ما تأمین توربین است که باید به سرعت حل شود و قبل از آغاز بهره‌برداری در اختیار نیروگاه قرار گیرد.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: شهرستان‌های 21 گانه استان باید در این ایام به نوعی از نعمات انقلاب بهره‌مند شوند و این نیروگاه هدیه دهه فجر 95 برای مردم اسکو و آذربایجان شرقی است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: