سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 14 2024
کد خبر: ۲۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸
عجب شیر ما - فرماندار عجب شیر با تاکید بر لزوم شناسایی آسیب های اجتماعی محلات و روستاهای این شهرستان گفت: نگاهی تخصصی به بحث آسیب‌ های اجتماعی موجب کاهش این نوع آسیب ها در جامعه می شود.
به گزارش عجب شیر ما به نقل ازایرنا، سید شمس الدین مراثی شنبه شب در جلسه کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی این شهرستان افزود: هر یک از اعضای کمیته با توجه به اهداف تخصصی خود باید برای مقابله با آسیب های اجتماعی و کاهش آن اعم از معلولیت، اعتیاد و طلاق تلاش مضاعف کنند.
وی خاطرنشان کرد: در این راستا، باید نقاط آسیب خیز در شهرستان شناسایی و برای رفع آن برنامه ریزی شود و این تنها با همکاری تمامی دستگاه ها و نهادهای ممکن خواهد بود.
فرماندار عجب شیر گفت: شناسایی دانش ‌آموزان در معرض خطر، افسرده و مشکل‌ دار نیز باید در دستور کار کمیته پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی قرار گیرد زیراکه مدارس در معرض بیشترین آسیب های اجتماعی قرار دارند.
مراثی گفت: استفاده از مشاوران و کارشناسان آسیب های اجتماعی در مدارس می تواند به رفع مشکلات اجتماعی در محیط های آموزشی کمک کند.
فرماندار عجب شیر تصریح کرد: همچنین با دایرکردن کارگاه ‌های آموزشی در این زمینه، باید انتقال تجربه صورت گیرد و مطالب جمع ‌بندی شده در این کارگاه ‌ها و محتوای فراهم شده توسط مرکز روانشناختی در اختیار مشاوران مدرسه قرار داده شود.
برچسب ها: مراثی ، فرماندار ، عجب شیر
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: