يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 05 2024
کد خبر: ۲۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴
معاون استاندار آذربایجان‌شرقی:
عجب شیر ما - معاون استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: مشکلات دست و پاگیر اداری و بانکی تحقق این امر در واحدهای تولیدی را دچار مشکل کرده است.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، ظفر محمدی صبح امروز در جمع مدیران شهرستان مراغه با بیان اینکه عملکرد اداره‌ها در مراغه برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان ارزیابی شد، اظهار داشت: در این طرح کارشناسان و شهروندان منتخب در قالب  10 گروه با حضور در اداره‌ها عملکرد مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی در رسیدگی به امور و مشکلات مردم را بررسی کردند.

وی افزود: در این ارزیابی عملکرد اداره ها در کل خوب ارزیابی و نکات لازم در خصوص مشکلات و خواست ها مردم به مدیران و کارکنان آنها تذکر داده شده است.

محمدی با بیان اینکه این ارزیابی‌ها به‌صورت نامحسوس ادامه خواهد داشت، افزود: ارائه خدمات به مردم وظیفه همه مدیران، کارکنان اداره‌هاست.

وی گفت: ما مسؤولان هر چه داریم از مردم برکت وجود مردم است و در رسیدگی به مشکلات آنها نباید ذره‌ای کوتاهی کنیم.

فرماندار شهرستان ویژه مراغه با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در خصوص اقتصاد مقاومتی افزود: برنامه‌های خوبی در خصوص حل مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی این شهرستان تدوین شده اما مشکلات دست و پاگیر اداری و بانکی تحقق این امر را دچار مشکل کرده است.

محمدی، از روسای اداره‌ها و بانک‌ها خواست واحدهای تولیدی را با پرداخت به موقع تسهیلات بانکی و رفع موانع تولید از جمله بیمه، مسایل زیست محیطی و مالیات مساعدت کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن گفت: فرمانداری مراغه در برخی شاخص ها از جمله تبلیغات و ارتباطات، روابط عمومی، نظم در اجرا، پشتیبانی و مالی رتبه اول را در استان کسب کرده است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: