يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 05 2024
کد خبر: ۲۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹
عجب شیر ما - معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار شهرستان مراغه گفت: تبیین و آشنایی مردم با حقوق خود که از تاکیدات رئیس جمهوری می باشد، مردم را به آینده امیدوار می کند.
به گزارش عجب شیر، ظفر محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت یازدهم اعتدال و تعقل جایگزین افراطی گری و اغراق گویی های گذشته شد، و دکتر روحانی اخلاق مداری اسلامی را جایگزین بی اخلاقی های رواج یافته در ادبیات سیاسی کشور کرد و و از همان ابتدا بر اجرایی شدن منشور حقوق شهروندی تاکید داشت.
وی با اشاره به اینکه دکتر روحانی با ارایه گزارش و راهکارهای مناسب، راه برون رفت از مشکلات را ترسیم کرده، افزود: بستر سازی مناسب توسط تیم اقتصادی دولت یازدهم برای حل معضلات کشور صورت گرفته است.
وی ادامه داد: دولت یازدهم همچنین در این مدت اندک در مسائل سیاست خارجی و دیپلماسی بین المللی نیز اقدامات مهم و موثری داشته و سیاست های خارجی وی نیز بر مبنای گفتمان و تثبیت موقعیت کشور صورت گرفت.
محمدی با اشاره به موفقیت های دولت یازدهم در عرصه های مختلف گفت: دکتر روحانی با ارایه آمارهای دقیق بار دیگر آرامش را به فضای جامعه باز گرداند و تسهیل فرایند تولید و توسعه صادرات غیرنفتی از جهت گیری های اصلی دولت تدبیر و امید در این مدت بود.
وی گفت: دولت به دنبال رفع موانع پیش روی صادرکنندگان و فراهم نمودن شرایط مساعد برای فعالان حوزه صادرات غیرنفتی است.
محمدی افزود: عزم دولت تدبیر و امید این است که صادرات را توسعه دهد و در این مسیر از تدابیر و راهکارهای لازم برای افزایش حجم صادرات استفاده خواهد شد.
وی با بیان اینکه در گزارش رئیس جمهوری اعتدال و تعقل جایگزین افراطی گری و اغراق گویی های گذشته شد ،اظهار داشت: دکتر روحانی جایگاه بی اخلاقی های رواج یافته در ادبیات سیاسی کشور را جایگزین اخلاق مداری اسلامی کرد و سیاست های خارجی وی نیز بر مبنای گفتمان و تثبیت ایران صورت گرفت
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: