دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 13 2024
کد خبر: ۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس:
عجب شیر ما - نماینده مردم اهر و هریس در مجلس گفت: دولت و مجلس بعد از توافقات هسته‌ای به دنبال پیروزی در عرصه دیپلماسی اقتصادی هستند.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از مهر، عباس فلاحی باباجان ظهر پنجشنبه در سومین جلسه شورای اداری شهرستان اهر گفت: لغو تحریم ها، توافق هسته ای و تصویب برجام کشور را در سال های آینده در محور رشد و توسعه قرار می دهد.

وی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را توسط جوانان نخستین شکست ابهت دروغین استکبار جهانی برشمرد، بیان کرد: آمریکایی ها فکر می کردند که هیچ کس در برابر قدرت و نفوذ آنها توان ایستادگی نخواهد داشت اما اکنون ایران به عنوان قدرت منطقه ای در خاورمیانه ترس در وجود استکبار و آمریکا ایجاد کرده است.

فلاحی با بیان اینکه جوانان ایرانی در دوران تحریم های ظالمانه بدون شغل و داشتن شرایط ازدواج مظلوم واقع شده اند، افزود: در دوران تحریم ها فرصتی برای جذب نیروی جوان در سازمان ها و نهادها ایجاد نشده و اکنون دولت و مجلس بعد از توافقات هسته ای به دنبال پیروزی در عرصه دیپلماسی اقتصادی هستند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس در بخشی از سخنان خود به تصویب برجام نیز اشاره کرد و بیان داشت: فرمایشات مقام معظم رهبری بر آن نبود که خطوط قرمز در بحث تصویب برجام نادیده گرفته شود و ماه عسل تمامی زحمات و تلاش های تیم مذاکره کننده است بر این اساس برجام بررسی می شد.

وی نظرات نمایندگان موافق و مخالف برجام را بر مبنای احساس تکلیف ارزیابی و عنوان کرد: با توجه به اینکه بندهای ۹ ماده ای برجام مناسب ترین رای را از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی کسب کرده است و بهترین راه بیرون رفت از بحران و دسیسه استکبار جهانی بود.

فلاحی باباجان همچنین گفت: نمایندگان موافق بیشتر به نقاط مثبت برجام قانع بودند و تعدادی از نمایندگان که با طرح مخالفت می کردند حتی به فکر آرای خود نبودند و باید در برجام مخالفانی هم وجود داشت اما این دیل نمی شود آمریکایی ها فکر کنند که ما شیفته توافق هسته ای بودیم.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس با اشاره به اینکه نمایندگان مصمم بودند که چهار بند از ۹ بند پیشنهادی مجلس با وجود ۲۰۰ پیشنهاد مختلف باید در طرح برجام اجرایی شود، اظهار کرد: بعد از کش و قوس هایی که در تصویب برجام وجود داشت همان چهار بند در لایحه برجام اجرایی شده است.

برچسب ها: مجلس ، اهر ، فلاحی
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: