چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 15 2024
کد خبر: ۲۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲
عضوکمیسیون اقتصادی مجلس:
عجب شیر ما - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه بانک‌ها در وصول معوقات کلان باید تعارفات را کنار بگذارند، گفت: بخشی از بدهکاران بانکی بدحساب، وام‌های دریافتی برای رونق تولید را در بخش‌های غیرتولیدی هزینه کرده‌اند و وام را تسویه نمی‌کنند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، محمدحسن‌نژاد درباره معوقات کلان بانکی اظهار داشت: باید توجه داشت بدهکار بانکی یک عبارت اقتصادی است، اما گاهی این موضوع به صورت صحیح تعریف نمی‌شود.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از مشکلات اقتصاد کشور این است که بخشی از بدهکاران بانکی بدحساب، وام‌های دریافتی برای رونق تولید را در بخش‌های غیرتولیدی هزینه کرده اند و وام را تسویه نمی‌کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه بانک‌ها در وصول معوقات کلان باید تعارفات را کنار بگذارند، افزود: مسئله بدهکاران بدحساب بانکی یکی از مشکلات اصلی در اقتصادی محسوب می‌شود که باید به آن  توجه شود.

حسن‌نژاد با بیان اینکه باید به موضوع معوقات بانکی به صورت جدی رسیدگی شود، گفت: باید این موضوع تعیین تکلیف شود که آیا اشخاصی که بدهی معوق دارند؛ اسناد پشتوانه‌ای در این رابطه نزد بانک دارند یا نه.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید براین که در هنگام ارائه وام باید اسناد لازم اخذ شود، افزود: بانک‌ها می‌توانند با بررسی کارشناسی وام‌های معوق را استمهال کنند و باید تدابیری اتخاذ کنند و با روش‌هایی بدهی‌ها را وصول کنند.
برچسب ها: محمد حسن نژاد ، مجلس ، جلفا
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: