پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۲۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲
نایب‌رئیس شورای شهر تبریز:
عجب شیر ما - نایب‌رئیس شورای شهر تبریز گفت: مشکل پرداخت حقوق کارکنان شهرداری حل شده و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، جواد ششگلانی پیش از ظهر امروز در صحن علنی شورای شهر، با اشاره به مشکل پرداخت حقوق کارکنان شهرداری تبریز اظهار داشت: عدم پرداخت حقوق کارکنان توسط شهرداری پیگیری شده که خوشبختانه حقوق کارکنان پرداخت شده و مشکل خاصی در این باره وجود ندارد.

وی افزود: شهرداری تبریز علاوه بر پرداخت حقوق کارکنان، مبلغی به مناسبت پاداش شب یلدا به این کارکنان اعطاء کرده که از این حرکت شهرداری تقدیر می‌شود و امیدواریم در ماه‌های آینده، شهرداری تبریز مشکلی درباره پرداخت حقوق کارکنان نداشته باشد.
نایب‌رئیس شورای شهر تبریز در ادامه به سالروز زلزله بم و روز ایمنی در مقابله زلزله اشاره کرد و گفت: به‌منظور ایمنی در مقابله زلزله باید کارهای زیربنایی و زیرساختی مناسبی در شهر ایجاد شود و توجه ویژه‌ای به این موضوع صورت گیرد. یقیناً باید به بحث شهرسازی، بحث مکان‌یابی و کاربری‌ها و بحث ساختمان‌سازی توجه ویژه‌ای صورت گیرد.
وی در ادامه با اشاره به میلاد حضرت عیسی مسیح اظهار داشت: این میلاد خجسته را به تمامی مسیحیان جهان به‌ویژه شهروندان مسیحی ‌تبریک عرض می‌کنیم و امیدواریم مسیحیان زندگی حضرت عیسی(ع) را سرلوحه زندگی خود کنند.
ششگلانی همچنین به تاسیس نهضت سوادآموزی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: با تدبیر امام خمینی(ره) مردم بسیج شده و برای ریشه‌کنی بی‌سوادی اقدام کردند که ثمر این نهضت، باسوادی 95 درصدی جمعیت 10‌-‌45 سال در این دوران است.
همچنین به 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی و حرکت مرموز و برنامه ریزی شده برای ضربه‌زدن به نظام مقدس سبب ورود مردم به میدان شد و در پایان این مسئله نیز حل شد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: