جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵
عجب شیر ما - فرماندار ملکان تبلیغات انتخاباتی و بخصوص انجام تبلیغ به نفع یا علیه کاندیداها را در ادارات دولتی غیرقانونی دانست و گفت: کارمندان دولتی نیز می توانند خارج از وقت اداری در ستادهای انتخاباتی فعالیت کنند.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، جهانگیر اسکندرزاده در جمع مدیران محلی شهرستان ملکان، اجرای دقیق قانون انتخابات و حفاظت از رای مردم را خط قرمز فرمانداری ملکان دانست و تصریح کرد: هیچ مسئولی به هیچ عنوان حق استفاده از اموال دولتی و یا حضور در جلسات و همچنین فعالیت بر علیه یا به نفع هیچ کاندیدایی را ندارد و در صورت مشاهده بشدت برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه مسئولین دولتی حق ورود به مسائل انتخابات و حتی حق حضور در نشست های تبلیغاتی کاندیداها را به هیچ وجه ندارند افزود: امکانات دولتی تحت هیچ شرایطی در اختیار کاندیدایی قرار نگیرد و اگر مشاهده شود با مسئول مربوطه به شدت برخورد خواهد شد و با هیچ کس در حق و حقوق مردم تعارفی هم نداریم.

وی با بیان اینکه روسای ادارات نباید دستمایه کاندیداها شوند و تحت هیچ شرایطی حق ورود به فضای انتخابات را ندارند اظهار کرد: مسئولین دولتی همچنین حق ارائه اطلاعات به کاندیداها را ندارند.

اسکندرزاده افزود: دستگاههای دولتی حافظ و طرفدار هیچ حذب،گروه ،جناح و شخصی نیستند و همه کاندیداهای احتمالی بعد از تایید شورای نگهبان از حقوق یکسان برخوردار خواهند بود.

وی افزود: انتخابات برای دستگاههای دولتی حق الناس بوده و به مردم اطمینان می دهیم که حافظ رای آنها خواهیم بود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: