يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 05 2024
کد خبر: ۲۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱
با برگزاری انتخابات هیئت رئیسه؛
عجب شیر ما - رییس جدید شورای اسلامی آذربایجان شرقی با برگزاری انتخابات هیئت رئیسه مشخص شد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از مهر، سی و هشتمین نشست شورای اسلامی آذربایجان شرقی با دستور جلسه ارایه گزارش عملکرد سه ماهه شورای اسلامی استان، برگزاری انتخابات هیئت رئیسه این شورا و استفاده از نکته نظرات اعضای شورای اسلامی استان ظهر دوشنبه برگزار شد.

در این نشست که با حضور ۱۶ عضو این شورا و غلامحسین کریمی رئیس امور شوراهای استانداری در سالن جلسات شورای اسلامی آذربایجان شرقی برگزار شد، اعضا از طریق رای گیری نسبت به انتخاب هیئت رئیسه این شورا اقدام کردند.

بر این اساس و در پایان رای گیری، اصغر عابدزاده عضو شورای اسلامی شهر تبریز با ۱۶ رای به عنوان رئیس، حامد همتی با ۱۵ رای به عنوان نائب رئیس، وحید پورقاسم به عنوان سخنگو،   قلی ولی پور به عنوان منشی دوم و تاریوردی آقازاده به عنوان منشی اول شورای اسلامی آذربایجان شرقی انتخاب شدند.

تعامل، وحدت رویه و انسجام بیش از پیش اعضای شورای اسلامی امری ضروری است

رئیس جدید شورای اسلامی آذربایجان شرقی در این نشست با اشاره به ظرفیت های شورای استان گفت: شهر تبریز قلب تپنده آذربایجان شرقی است و بر همین اساس حفظ تعامل های درون و برون گروهی، وحدت رویه و انسجام بیش از پیش اعضای شورای اسلامی امری ضروری است.

اصغر عابدزاده در ادامه خاطر نشان کرد: باید از پتانسیل های شوراهای اسلامی به نفع شهرها و روستاها استفاده کنیم و با حفظ روابط و ضوابط و شیوه های خاص، روند شورا را به سمت و سوی توسعه همه جانبه رهنمون سازیم.

وی در این راستا هیئت رئیسه را تصمیم ساز دانست و ادامه داد: مخاطبان اصلی ما مدیران و مسئولان بلندپایه استان هستند و از تک تک اعضای شورا می خواهم کلیه مطالب و مشکلات شهرستان های خود را به صورت مکتوب، حضوری و شفاهی مطرح سازند و از ما بخواهند و بدانند که در کنارشان هستیم.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: