دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 13 2024
کد خبر: ۲۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳
فرماندار عجب شیر
عجب شیر ما - فرماندار عجب شیر با محکوم کردم اتفاقاتی که روز گذشته در کارخانه فولاد عجب شیر رخ داد ، گفت: به هیچ وجه شرایط اقتصادی کشور به گونه ای نیست که با چنین حرکت هایی چرخه تولید را دچار مشکل کنیم.

به گزارش عجب شیر به نقل از نصر، سید شمس الدین مراثی دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار نصر افزود: ظاهرا به دلیل اختلافاتی که بین یکی از مالکان و سهامداران این کارخانه بر سر موضوع برق وجود داشت روز گذشته این کارخانه با مشکل مواجه شده است که بنده معاون خود را مامور رسیدگی به آن کرده ام.

وی ادامه داد: از نظر اخلاقی چنین حرکت هایی که روز گذشته در این مجموعه رخ داده قابل قبول نیست و بر اساس مذاکره ای که با دادستان شهرستان انجام داده ام پیگیر موضوع هستیم.

وی با رد این موضوع که چنین حرکتی از سوی یکی از مالکان این کارخانه با نظر دادستان شهرستان صورت گرفته است، افزود: به هیچ وجه دادستان در این خصوص چنین حرکتی را قبول ندارد ولی اینکه موضوع مالکیت برق این واحد صنعتی را هم دادستان و هم برق منطقه ای تائید می کنند.

مراثی اضافه کرد: بر اساس تماسی که با دادستان محترم شهرستان داشتم قرار شد تا شنبه مذاکرات لازم صورت گیرد تا راه حلی منطقی و اصولی اتخاذ گردد البته برای تحقق این امر مالک و سهامداران باید همکاری لازم را انجام دهند که در این خصوص با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز رایزنی کرده ایم.

این گزارش حاکی است، به دنبال اعتراض و درگیری یکی از مالکان کارخانه فولاد عجب شیر و شرکت سهامدار این مجموعه روز گذشته روند فعالیت این کارخانه دچار اختلال شد.

بر اساس اعلام منابع آگاه صبح روز گذشته این فرد به اتفاق چند نفر همراه با حضور در شرکت "سپهر شرق عجبشیر" با درگیری فیزیکی، برق این شرکت را قطع و باعث خسارت میلیاردی به تولید این شرکت شد.

بر اساس اعلام تکنسین های این کارخانه با این تخریب صورت گرفته، حدود 100 تن مواد مذاب در کوره ها بعد از قطع برق ناگهانی، تخلیه و خسارات چندین میلیارد تومانی به این شرکت وارد شده است.

گزارش نصر می افزاید، با این اقدام صورت گرفته بیش از 300 نفر از کارگران شرکت به دلیل قطع برق حداقل 10 روز بیکار ماندند.

برچسب ها: فولاد ، عجب شیر ، مراثی
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: