پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۲۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴
رئیس شورای شهر تبریز:
عجب شیر ما – رئیس شورای شهر تبریز از تصویب لایحه دوفوریتی عدم اخذ هزینه‌های کفن و دفن از جانباختگان حادثه برخورد قطار تبریز – مشهد توسط شهرداری این کلانشهر خبر داد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، شهرام دبیری صبح امروز در صحن علنی شورای شهر با اشاره به حادثه تلخ برخورد دو قطار تبریز – مشهد و سمنان – مشهد اظهار داشت: برخورد این دو قطار و جانباختن تعدادی از زائران امام رضا (ع) نشان دهنده وجود ایراد در سیستم حمل و نقل کشور است که امیدواریم با پیگیری‌های لازم در خصوص این مشکلات، سال‌های آینده شاهد چنین حوادثی نباشیم.


وی افزود: امیدواریم با انتقال مصدومان این حادثه از سمنان به تبریز، خدمات رسانی خوبی برای این حادثه دیدگان نیز صورت گیرد.

رئیس شورای شهر تبریز همچنین از تصویب لایحه دوفوریتی عدم اخذ هزینه‌های کفن و دفن از جانباختگان حادثه برخورد قطار تبریز – مشهد خبر داد و گفت: کلیه هزینه‌های دفن و کفن جانباختگان توسط شهرداری تبریز پرداخت می‌شود.

وی در ادامه به اقدام تروریستی شهر حله عراق اشاره کرد و گفت: متأسفانه شاهد شهادت مظلومانه عده ای از هموطنان در حله عراق توسط گروه تروریستی بودیم که این نشانگر آن است که دشمنان چشم دیدن قدرت و رشد اسلام، انقلاب اسلامی و تفکر شیعیان در جهان را ندارد چرا که راهپیمایی اربعین قدرت شیعیان در جهان را به نمایش گذاشته است.

دبیری در ادامه به روز نیروی دریایی نیز اشاره کرد و گفت: در سایه تلاش و ایثارگری نیروی دریایی، انقلاب اسلامی توانسته در جهان به عنوان الگو مطرح شود چرا که تاکنون هیچ کشوری جرات نزدیک شدن به ایران از راه‌های دریایی را به خود نداده است.

وی در بخش دیگر سخنان خود به پیگیری حسابرسی شهرداری در شورا تأکید کرد و گفت: این موضوع با وجود اینکه قرارداد بسته شده و کار درحال اجراست ولی با این حال باید هر چه سریع تر پیگیری لازم از طرف شورای شهر صورت گیرد.


برچسب ها: دبیری ، کفن و دفن ، تبریز
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: